امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون های یک دختر 15 ساله

کتاب قانون های یک دختر 15 ساله نوشته ملیکا دستاری در انتشارات نسل روشن چاپ، نشر و متولد شده است. این کتاب از دختری به نام عسل صحبت می‌کند،کسی که گاهی به مانند ما و گاهی در تضاد با ماست. آرامش را در زندگانی‌ای باید دید که هوایش از نفس‌های خودمان است.

 

داستان کتاب قانون های یک دختر 15 ساله چگونه است؟

ملیکا دستاری در کتاب قانون های یک دختر 15 ساله زندگی را از زبان دختری روایت می‌کند که قوانین خودش را دارد. دختری به نام عسل که از لحظه‌های زندگی‌، از خوبی‌ها و بدی‌هایش، از لمس خوشبختی با گرفتن دست‌های گرم خودش و... می‌گوید.

عسل کسی است که دربارۀ همه چیز زیاد از حد فکر می‌کند. بعضی وقت‌ها هم بدون هیچ فکری کلی کار انجام می‌دهد و پشیمان می‌شود. کلی تظاهر می‌کند.
گاهی تظاهر به دوست داشتن، و گاهی تظاهر به شاد بودن و بی‌فکر و خیال بودن. طوری که همه فکر می‌کنند این دختر خیلی بی‌احساس است و هیچ‌چیز برایش مهم نیست، و فقط چند نفر در زندگی‌اش هستند که می‌دانند عسل چقدر پراحساس است.

البته آن‌ها هم از تمام احساسات عسل خبر ندارند. چون او هیچ‌وقت نمی‌تواند کل حرف‌های دلش را به طرف مقابلش بگوید یا نمی‌تواند دلیل اصلی ناراحتی‌اش را بیان کند. دختری که علاقۀ شدیدی به موسیقی و به شاد بودن دارد. او دوست دارد همه فکر کنند که او شاد است ولی همیشه هم موفق نمی‌شود.

 

پی دی اف کتاب قانون های یک دختر ۱۵ ساله

 

بخشی از متن کتاب قانون های یک دختر 15 ساله

عسل کسی است که دربارۀ همه چیز زیاد از حد فکر می کند. بعضی وقت ها هم بدون هیچ فکری کلی کار انجام می دهد و پشیمان می شود. کلی تظاهر می کند. بعضی وقت ها تظاهر به دوست داشتن، وگاهی وقت ها تظاهر به شادبودن و بی فکر و خیال بودن. جوری که همه فکر می کنند این دختر خیلی بی احساس است و هیچ چیز برایش مهم نیست، و فقط چند نفر در زندگی اش هستند که می دانند عسل چقدر پراحساس است.

 

 

دانلود کتاب قانون های یک دختر 15 ساله (نسخه pdf)

بشما می‌توانید نسخه pdf کتاب قانون های یک دختر 15 ساله از نویسنده خوش ذوق این کتاب(ملیکا دستاری) را از طریق وب سایت و اپلیکیشن فراکتاب دانلود کنید و در آرامش کامل آن را بخوانید.

 

صفحات کتاب :
77
کنگره :
‫‭HQ798
دیویی :
‫‭305/235
کتابشناسی ملی :
5903131
شابک :
978-622-247-028-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قانون های یک دختر 15 ساله