نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آتش جن، خاک آدم

کتاب آتش جن، خاک آدم نوشته محمدرضا عابدی شاهرودی توسط نشر پرنده منتشر شده است. آتش جن، خاک آدم، داستانی از خلقت اولین جن و تاریخ زندگی و مرگ اوست. داستانی که ماجرای خلقت جان را به عنوان اولین جن و زندگی او و همسرش را روایت می‌کند و به امتداد دوره خونی در زمین و موجوداتی که پیش از خلقت آدم در زمین زندگی می‌کرده‌اند، می‌رساند.

محمدرضا عابدی شاهرودی در آغاز کتابش بیان می‌کند که هیچ کدام از گفته‌های این کتاب صوتی واقعیت ندارند و اگر مخاطبی به دنبال اطلاعات واقعی درباره‌ی زندگی اجنه است، آن‌ها را در این کتاب نخواهد یافت.

این کتاب صوتی در بیست و شش فصل از قبیل خلقت جن،اسرار گانان، سحر و جادو، نفس حمیسه، امتحان بزرگ اجنه نر، دوره خونی چهارم زمین، گناه نخستین،ظهور شیطان و... روایت می‌شود. کتاب صوتی آتش جن، آدم خاک حاصل همکاری نشر پرنده و گروه فرهنگی هنری یم است.

گزیده کتاب آتش جن، خاک آدم

مطالب این کتاب درباره اجنه کاملا تخیلی است و ارتباطی با واقعیت ندارد. برای آگاهی از ویژگی های اجنه، به کتاب های معتبر روایی و تفسیری مراجعه کنید.

این کتاب صوتی را به عنوان یک داستان بشنوید و به چیزی به جز داستان بودن آن فکر نکنید و گمان نکنید که چیزی به جز داستان است.

در خانه تنها شوید، چراغ ها را خاموش کنید و به تجربه ی جدیدی قدم بگذارید که تا به حال با آن مواجه نشده اید، نه شما و نه هیچ کس دیگر...

صفحات کتاب :
180
کنگره :
BP9‏‫‬‭‏‫‬‭‏‫‬‭/ع2آ2 1398
دیویی :
297/68
کتابشناسی ملی :
5596174
شابک :
9786008955238
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه آتش جن، خاک آدم