امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,400
خرید چاپی
28,000
15%
ت 23,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب طاووس مستور داستان زندگی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را بازگو می‌کند، از زمان به دنیا آمدن ایشان تا زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، یعنی به امامت رسیدن امام زمان. نویسنده آن محبوبه زارع و ناشر آن جمکران است.

معرفی کتاب طاووس مستور

طاووس مستور روایتی جذاب از اواخر عمر امام حسن عسکری(علیه السلام) و تولد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که از دید چند شخصیت مهم مثل قابله ای که از طرف دربار معتمد فرستاده شده و حکیمه بانو عمه امام و ... روایت می‌شود. در این رمان پا به پای شخصیت های داستان پیش می رویم و با این واقعه مهم روبرو می‌شویم. 
این رمان جذاب و خواندنی را محبوبه زارع نوشته است و مخاطب را به دوران خلافت معتمد و روزهای سراسر اختناق و وحشت می برد. دورانی که همه در پی یافتن موعودی بودند که زمان به دنیا آمدنش نزدیک بود.

خلاصه کتاب طاووس مستور

رمان زیبای طاووس مستور مارا سوار بر ماشین زمانی به دوران پر از التهاب خلافت معتمد و وحشتی بی حد و وصف می برد. دورانی که خبر از موعودی بی نام و نشان بود، فردی که دنیا برای زیبا شدن نیازش داشت اما نادانانی به دنبالش بودند تا مبادا مشکلی در کارشان ایجاد شود. این اثر روایتی جذاب از اواخر عمر پر برکت امام حسن عسگری و پس از آن تولد و جانشینی امام زمان (عج) می باشد از راویانی که نزدیک ترین افراد به این اتفاقات تاریخی و سراسر معجزه بودند.

بخشی از متن کتاب طاووس مستور

((نعره کشید:«یعنی اصل قضیه را تایید می کنی! یعنی پذیرفته ای که زیر چشم من، در خانه ای که تحت محاصره لشکریان من است، طفلی به دنیا آمده و من از آن خبر ندارم!» به پیامبر اکرم عرض شد: ای فرستاده خدا! آن قائم که از نسل شماست چه وقت ظهور می کند؟ آن حضرت فرمود: ظهور او مانند قیامت است تنها خداوند است که چون زمانش فرا رسد آشکارش می سازد.))

خرید کتاب طاووس مستور

در فراکتاب علاوه بر خرید نسخه چاپی امکان دانلود کتاب طاووس مستور نسخه الکترونیک هم وجود دارد.

خرید کتاب طاووس مستور

مشخصات کتاب طاووس مستور در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتاب جمکران
نویسنده: محبوبه زارع
تعداد صفحه: 112
موضوع: داستان تولد تا امامت امام زمان (عجل)
قالب: الکترونیک و چاپی

 

کتابشناسی ملی :
7614164
شابک :
‫‭978-964-973-691-4‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‭PIR8076‬‬
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬‬

کتاب های مشابه طاووس مستور