کتاب بهشتی که دیدم pdf

مشاهده نویسنده در دنیای دیگر در قالب تجربه نزدیک به مرگ

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهشتی که دیدم

کتاب بهشتی که دیدم اثر محمد ذوالفقاری توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. این اثر مشاهده نویسنده از دنیای دیگر در قالب تجربه نزدیک به مرگ می باشد.

نویسنده کتاب می گویید: در سال 1379 بر اثر یک حادثه رانندگی اتومبیل روح از بدنم خارج شد. بعد از چند ساعت از طریق یک تونل هوایی که به رنگ شیری خاکستری بود از کره ی زمین به سمت عالم دیگری رفتم این عروج تا جایی ادامه یافت که زمین در دید من کوچک و کوچکتر شده و به صورت نقطه ای در بی کرانگی آسمان محو شد، روحم در دنیایی هزاران بار بزرگتر از کره ی زمین فرود آمد، در این کتاب مشاهدات و گفتگوهایم را در طول مسیر و در دنیای دیگر برای شما بازگو می کنم.

واقعا چه اتفاقی برای ما پس از مرگ می افتد؟ آیا داستان های واقعی از تجربه های نزدیک به مرگ را شنیده اید؟ کتاب بهشتی که دیدم نمونه ای از این تجربه است.

گزیده کتاب بهشتی که دیدم

در تونل حس خیلی خوبی داشتم هر لحظه احساس راحتی و فراغت بیشتر می کردم احساس عمیق آرامش، سلامتی و سرخوشی مرا در خود گرفته بود سرعتم انگار از سرعت نور هم بیشتر بود و هر چقدر جلوتر می رفتم بر سرعتم افزوده می شد و آرامش، سرخوشی و راحتی بیشتری را تجربه می کردم.

 احساس می کردم این تونل سعادت است که دارد مرا به جایی بهتر از هر چه فکر کنم می برد. هیچ ترس، واهمه، دلهره و نگرانی نداشتم در مسرت و شعف منتظر ورود به دنیای دیگری بودم. حس می کردم در داخل تونل با فاصله های بسیار زیاد جلوتر از من و عقب تر از من کسانی دیگر هستند که در حال رسیدن به مقصد من هستند حس بدی به آن ها هم نداشتم.

 انگار همه همسفران من بودند که با فاصله از هم در حال مسافرت هستیم. همان گونه که جلو می رفتم انگار این حال خوش و شور و شوق و چیزهایی که در ذهنم باقی مانده است را از آن خارج و جای آن ها سرشار از آرامش و شور و شوق می گردیدم.

شابک :
978-622-7321-44-9
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
64
کنگره :
BF1045‭‬‭
دیویی :
133/9013‬
کتابشناسی ملی :
7277717

کتاب های مشابه بهشتی که دیدم