امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد که در بر دارنده خاطرات جان بولتون در کاخ سفید است، اگرچه با سوگیری های خاصی منتشر شده، اما حقایقی را از رئیس جمهور آمریکا ترامپ و فعالیت های او و همکارانش به خوبی نشان می دهد. از زمانی که بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا انتخاب گردید تا زمانی که استعفا داد تمام خاطرات با جزئیات به رشته تحریر درآمده است.

نوع نگاه ترامپ به مسایل سیاسی، ارتباط با کره و ژاپن، برخوردهای دوگانه و متناقض با کره شمالی، قلدری برای اروپا و از همه مهمتر وضعیت روابط و تحریم ها با ایران و مهم‌ترین قسمت کتاب خاطرات او در مورد حمله به ایران که با دستور مستقیم ترامپ لغو گردید و … کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد اثر جان بولتون توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است.

گزیده کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

یکی از دلایل جذابیت‌های مشاور امنیت ملی بودن، کثرت و حجم چالش‌های پیش روی شماست. پس اگر شما آشفتگی، سردرگمی، بلاتکلیفی و ریسک کردن و در عین حال درگیر اطلاعات به هم ریخته بودن و کشمکش داشتن با خود را دوست ندارید، کار دیگری را برگزینید. این حرفه هیجان‌انگیز است، اما کمابیش غیرممکن است که برای دیگران توضیح دهید چگونه بخش‌های مختلف، بدون هیچ روش منسجمی، با یکدیگر مطابقت دارند.

واقعیت این است که آن ها با توجه به جذابیتِ تنبلی هوشمندانه‌ای که ترامپ دارد، او را فردی غیرعادی می‌دانستند، در‌حالی که در پانزدهم ماه نخست ریاست‌جمهوری خود، در جایگاه خود بسیار بی‌ثبات بود و تحت کنترل «مجمع بزرگان»  قرار داشت و برای اجرای هر کاری مردد بود. با گذشت زمان، ترامپ نسبت به خود اطمینان بیشتری پیدا کرد، از پارلمان جدا گشت، اوضاع نابسامان شد و عملاً «بله قربان‌گوها» او را احاطه کردند.

کتابشناسی ملی :
7439797
شابک :
978-600-7146-35-4
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
640
کنگره :
‏‫‭UA23‬‬
دیویی :
33073/355

کتاب های مشابه اتاقی که در آن اتفاق افتاد