امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

کتاب دلباخته اثر محمد تهرانی توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است.

معرفی کتاب دلباخته

محمد تهرانی در داستان دلباخته، تمایلات شرورانۀ مردی به نام جمشید را روایت می‌کند. جمشید، چشم به مال دختری کارخانه‌دار دارد. میل به تصاحب اموال و دارایی این دختر آن‌چنان در جمشید پررنگ می‌شود که حتی فکر کُشتن دختر هم از ذهن‌اش رد می‌شود. سرانجام این میلِ شرورانه آشکار و دستِ جمشید رو می‌شود.

خلاصه کتاب دلباخته

رمان دلباخته از پیچیدگی‌های زندگی دختری تنها به نام منیژه حکایت دارد. پیچ و خم‌هایی که در مسیر زندگی‌اش وجود دارد، او را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. او از دار دنیا یک عمو دارد که به ظاهر از منیژه مراقبت می‌کند اما در واقعیت افکار پلیدی در سر دارد و می‌خواهد ارثیه منیژه را از چنگش بیرون بیاورد.
منیژه در این مسیر با پسری به نام کیوان آشنا می‌شود که او نیز بد ذات و خبیث است و با نقش بازی کردن، احساسات این دختر معصوم را به بازی گرفته تا از او سوء استفاده کند.
مریم یکی از دوستان منیژه در این داستان نقش کلیدی بر عهده دارد و با کارهایی که انجام می‌دهد روند جریان را به شکل دیگری رقم می‌زند. با قلم محمد تهرانی همراه شوید و به عاقبت این رمان پرماجرا و سرنوشتی که در انتظار هر یک از شخصیت‌های داستان است پی ببرید.

برشی از متن کتاب دلباخته

«هوا دل انگیز و روح پرور بود، عطر و روح زندگی در فضا پراکنده بود، آسمان آبی بود و خورشید مانند تکه الماسی در پهنه آسمان می‌درخشید. توی باغچه‌هایی که در حیاط به چشم می‌خورد شاخه‌های درختان هلو و زردآلو غرق در شکوفه شده و منظره‌ای بدیع و زیبایی به نمایش گذاشته بودند. جمشید که مردی میانسال، قد بلند و لاغر اندام و عبوس بود و موهای سرش به نقره‌ای می‌زد، از قاب پنجره به استخر می‌نگریست که وسط حیاط قرار داشت و فکری شیزانی را در سر می‌پرواند:
- اگر این دختر را جوری سر به نیست کنم که نفهمد، به راحتی می‌توانم کارخانه‌اش را تصاحب کنم و به تمام خواسته‌ها و آرزوهایم برسم.
از این فکر مخوف برقی در چشمایش درخشید. سیگاری روشن کرد و در حالی که آرام آرام به آن پک می‌زد و دودش را حلقه حلقه از دهانش بیرون می‌داد، سعی کرد فکر سیاه و پلید را از ذهن خود بیرون کند اما آن فکر مسموم مثل خوره به جانش افتاده بود و راحتش نمی‌گذاشت.»

رمان دلباخته

داستان دلباخته، ماجرای دیگر از محمد تهرانی است که داستان زندگی پرفراز و نشیب دختری به نام منیژه را روایت می‌کند. منیژه دختر زیبا و ثروتمندی‌ست که پدر و مادرش را از دست داده و ارث کلانی به او رسیده است. این مساله آتش حرص و طمع اطرافیانش را شعله‌ور کرده و هر کدام به نحوی برای بالا کشیدن اموال او نقشه‌ای برایش در سر می‌پرورانند.

محمد تهرانی

دنیای قصه‌نویسی، دنیایی شگفت‌انگیز است. دنیایی که به نویسنده مجال می‌دهد گوشه‌هایی از زندگی مردم را، که چه بسا خودشان نسبت به آن بی‌توجه هستند، مورد توجه قرار داده و جنبه‌ها و جهات مختلف آن را ارزیابی کند.
محمد تهرانی که به طور معمول ماجراهایی واقعی را سوژه نوشته‌هایش قرار می‌دهد، یکی از ویژگی‌هایش وفاداری به اصل ماجراست و سعی می‌کند تا جایی که امکان‌پذیر است، آنچه می‌نویسد، بیشتر به واقعیت نزدیک باشد و در این اثر نیز همانند بقیه نوشته‌هایش به این امر وفادار مانده است و قهرمانان قصه همه افرادی حقیقی هستند.
این نوع نگارش، چند خاصیت بزرگ دارد، اول این که نویسنده چهره‌هایی واقعی از زندگی را نمایش می‌دهد و ضمن کارش از خصوصیات اخلاقی افرادی سخن می‌گوید که چه بسا خصوصیات خود ما را دارند و از این روست که در اغلب قصه‌های محمد تهرانی می‌توانیم سیمایی از خودمان را ببینیم.

خرید کتاب دلباخته

خرید رمان دلباخته pdf در فراکتاب فراهم است. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

دانلود رمان دلباخته

امکان دانلود کتاب دلباخته برای علاقه مندان به این رمان در فراکتاب فراهم است. رمان دلباخته را می توانید با قیمت مناسب به صورت پی دی اف از طریق نرم افزار فراکتاب تهیه کنید و پس از دانلود از خواندن آن در کتابخوان فراکتاب لذت ببرید.

دانلود رمان دلباخته

مشخصات کتاب دلباخته را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: آپامهر
نویسنده: محمد تهرانی
تعداد صفحه: 144
موضوع: داستان ایرانی
قالب: pdf 

 

صفحات کتاب :
144
کنگره :
PIR8001‭‬ ‭/ھ38‏‫‬‭‭د8 1396
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4850987
شابک :
978-600-7146-58-3
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه دلباخته