امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خزائن الاسرار (علوم غریبه)

کتاب خزائن الاسرار (علوم غریبه) اثر ایوب صادقی نژاد توسط انتشارات میراث ماندگار منتشر شده است. علوم غَریبه دانش‌های سری، شگفت‌انگیز و دور از دسترس عموم است که در مقابل علوم متعارف قرار دارد. موضوع این علوم نیروهای غیرعادی و اسرارآمیز است که تصور می‌شود آگاهی و کنترل آن، به انسان توانایی کارهای فوق عادت را می‌دهد. در تاریخ اسلامی، علوم غریبه ابتدا شامل سحر، پیشگویی با ستاره‌ها (احکام نجوم یا تَنجیم)، چشم‌زدن و شُعبده‌بازی بوده، سپس پنج علم یونانی کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا و ریمیا به آن ها اضافه شد.

در بعضی منابع شیعی، علوم دیگری مانند جَفر، رَمل، خواص اسماءالله، اعداد و حروف از علوم غریبه به شمار آمده‌اند. در کتاب خزائن الاسرار (علوم غریبه) با علمی که به اعداد و حروف مربوط است آشنا می‌شوید.

گزیده کتاب خزائن الاسرار (علوم غریبه)

حضرت امام جعفر صادق(ع) می فرماید: که ای خداوند فال بشمارت باد ترا از دوستان بر این خاطر و حضور دل و مراد یافتن. عبداللَّه بن عباس گوید که وارستگی از سرگردانی و پریشان خاطر بودن اگر ملال دیده مال یابی اگر رنج کشیده گنج یابی قرعه دولت بطالعت برآمده و دانیال پیغمَبر (ع) می فرماید بشار باد ترا اگر غایبی داری با جمعیّت بسیار باز بینی اگر پیوند کنی بخت با تو یار است اگر غم داری شادی مبدل گردد اگر قرض داری بزودی گزارده شود اگر خوف داری نشان پسر است. لقمان حکیم فرماید که طالع این فال در برج سنبله و خانه مشتری است که سعد اکبر اگر هر نیت که داری بزودی حاصل است انشاءاللَّه تعالی.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
‏‫BF1418‭ /ف2‬‏‫‬‭ص2 1394
دیویی :
133
کتابشناسی ملی :
4038884
شابک :
978-600-314-072-1
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه خزائن الاسرار (علوم غریبه)