کتاب اسلامو فوبیای3 pdf

بررسی و تحلیل موج سوم اسلام هراسی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسلامو فوبیای3

آقای اکبر شریفی نویسنده کتاب اسلامو فوبیای3 کتاب خود را چنین معرفی می کند. یکی از مهم ترین موضوعات دوران معاصر توطئه اسلام هراسی یا اسلاموفوبیا است که استکبار جهانی جهت رویارویی با اسلام عزیز آن را تدارک دید. حربه یاد شده از آنجا نشأت گرفته که مبانی غرب توسط اسلام ناب محمدی به چالش کشیده شده است. این در حالی بوده که آن ها مدعی شدند هیچ چیزی توانایی رویارویی شان را نخواهد داشت و حتی به این خاطر، باید آن ها را در سراسر این کره خاکی گسترش داد.

البته مدعای یاد شده در حد نظری و اظهار نظر باقی نماند بلکه برای اثبات آن از هیچ جنایتی فروگذاری نکردند. این مسئله مهم موجب شد دست به قلم برده و مطلب یاد شده را تا آنجا که بتوانیم روشن کنیم به همین دلیل مباحث این نوشتار را در پنج بخش زیر دسته بندی کردیم:

بخش اول، شامل تعریف اسلاموفوبیا و تاریخچه آن است.

بخش دوم، علت این نقشه خطرناک توضیح داده می شود.

بخش سوم، اهداف دشمنان اسلام از طرح ریزی این توطئه مورد اشاره قرار می گیرد.

بخش چهارم، ابزارهای اصلی اسلاموفوبیا معرفی می گردد.

بخش پنجم، پایان مطالب نیز به راهکارهای مقابله اختصاص یافته است.

گزیده کتاب اسلامو فوبیای3

اﻣﺎم ﺧﺎﻣﻨﻪ‌ای، رﻫﺒﺮ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ: «اﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﻫﻤﭽﻮن ﺑﺴﯿﺎری از ﻋﻠﻤﺎی اﺳﻼم و دﻟﺴﻮزان اﻣﺖ اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺎر دﯾﮕﺮ اﻋﻼم ﻣﯽﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮔﻔﺘﻪ و ﻋﻤﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺑﺮاﻓﺮوﺧﺘﻦ آﺗﺶ اﺧﺘﻼﻓﺎت ﻣﯿﺎن ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن ﺷﻮد و ﻧﯿﺰ اﻫﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﺪﺳﺎت ﻫﺮﯾﮏ از ﮔﺮوﻫ ﻬﺎی ﻣﺴﻠﻤﺎن ﯾﺎ ﺗﮑﻔﯿﺮ ﯾﮑﯽ از ﻣﺬاﻫﺐ اﺳﻼﻣﯽ، ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ اردوﮔﺎه ﮐﻔﺮ و ﺷﺮک و ﺧﯿﺎﻧﺖ به اﺳﻼم، و ﺣﺮام ﺷﺮﻋﯽ اﺳﺖ».

اﯾﺸﺎن در ﺟﺎی دﯾﮕﺮی ﻣﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: «واﻟﻠﻪ آن ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ آﯾﻨﺪ ﭘﯿﺶ شیعه، ُﺑﻐﺾ و ﮐﯿﻨﻪٔ  سنّی را در دل او وارد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ و ﻣﯽ روﻧﺪ ﭘﯿﺶ سنّی، ُﺑﻐﺾ و ﮐﯿﻨﻪٔ ﺷﯿﻌﻪ را در دل او وارد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؛ اﯾﻦ ﻫﺎ ﻧﻪ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻧﻪ سنّی ؛ ﻧﻪ ﺷﯿﻌﻪ را دوﺳﺖ دارﻧﺪ، ﻧﻪ سنّی را دوﺳﺖ دارﻧﺪ؛ ﺑﺎ اﺳﻼم دﺷﻤﻦ اﻧﺪ. اﻣﺮوز اﯾﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ وﻫّاﺑﯽ ﺷﯿﻌﻪ را ﮐﺎﻓﺮ ﻣﯽ داﻧﺪ؛ سنّی ﻣﺤﺐّ اﻫﻞ ﺑﯿﺖ را ﻫﻢ ﮐﺎﻓﺮ ﻣﯽ داﻧﺪ؛ سنّی ﭘﯿﺮو ﻃﺮﯾﻘﻪ ﻫﺎی ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ و ﻗﺎدری را ﻫﻢ ﮐﺎﻓﺮ ﻣﯽ داﻧﺪ! اﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﻏﻠﻂ از ﮐﺠﺎ ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ ﻣﯽ ﮔﯿﺮد؟

ﻫﻤﻪٔ ﻣﺮدم ﺷﯿﻌﻪ در ﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ، ﻣﺮدم سنّی ﺷﺎﻓﻌﯽ در ﺷﻤﺎل آﻓﺮﯾﻘﺎ، ﯾﺎ ﻣﺎﻟﮑﯽ در ﮐﺸﻮرﻫﺎی آﻓﺮﯾﻘﺎﯾﯽ ﻣﺮﮐﺰی ﮐﻪ اﯾﻦ ﻫﺎ ﻣﺤﺐّ و دوﺳﺘﺪار اﻫﻞ ﺑﯿﺘﻨﺪ؛ ﮐﺎﻓﺮﻧﺪ؛ ﭼﺮا؟ ﭼﻮن ﺑﻪ ﻣﺮﻗﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ در ﻗﺎﻫﺮه اﺣﺘﺮام ﻣﯽ ﮔﺰارﻧﺪ و ﻣﺴﺠﺪ رأس اﻟﺤﺴﯿﻦ را ﻣﻮرد ﺗﻘﺪﯾﺲ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﻨﺪ؛ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺟﻬﺖ اﯾﻦ ﻫﺎ ﮐﺎﻓﺮﻧﺪ! ﺷﯿﻌﻪ ﮐﻪ ﮐﺎﻓﺮ اﺳﺖ؛ سنّی سقّزی و ﺳﻨﻨﺪﺟﯽ و ﻣﺮﯾﻮاﻧﯽ ﻫﻢ اﮔﺮ ﺑﺎ ﻃﺮﯾﻘة قادری ﯾﺎ ﻧﻘﺸﺒﻨﺪی ارﺗﺒﺎط داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، اوﻫﻢ ﮐﺎﻓﺮ اﺳـﺖ! اﯾﻦ ﻓﮑﺮ، ﭼﻪ ﻓﮑﺮی اﺳﺖ؟ ﭼﺮا ﺑﺎ اﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﻏﻠﻂ و ﺷﻮم ﺑـﯿﻦ ﺑﺮادران ﻣﺴﻠﻤﺎن اﺧﺘﻼف اﯾﺠﺎد ﺑﺸﻮد؟ ﺑﺮﺧﯽ از ﺷﯿﻌﯿﺎن ﻫﻢ از روی ﻧﺎداﻧﯽ و ﻏﻔﻠﺖ، ﯾﺎ ﮔﺎﻫﯽ از روی غرض ﺑﺮای اﯾﻨﮑﻪ اﯾﺠﺎد اﺧﺘﻼف ﮐﻨﻨﺪ ﺑـﻪ ﻣﻘدّﺳﺎت اﻫﻞ ﺳﻨّت اﻫﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﻋﺮض ﻣﯽ ﮐﻨﻢ: رﻓﺘﺎر ﻫﺮ دو ﮔﺮوه ﺣﺮام ﺷﺮﻋﯽ اﺳﺖ و ﺧﻼف قانون اﺳﺖ».

صفحات کتاب :
248
کنگره :
‏‫‬‭BP229/3‏‫‭/ش46‮الف‬5 1396
دیویی :
‏‫‬‭‬‭‬‭‬‭‬‭297/489
کتابشناسی ملی :
4842951
شابک :
978-600-314-214-5
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه اسلامو فوبیای3