امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید چاپی
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آقای دریا

کتاب آقای دریا به قلم مریم بهرنگ فر روایتی داستانی از سرگذشت شهید «علی شهبازی» است که با زبانی ساده و بیانی شیوا نگاشته شده است.

کتاب آقای دریا؛ خاطراتی از زندگی شهید علی شهبازی و سومین اثر از آثار مجموعه چشمان آسمانی انقلاب اسلامی است علی شهبازی دوسال در جبهه غرب و دوسال هم در جبهه جنوب حضور داشت اما پس از تشکیل واحد حفاظت هواپیمایی برای ادامه خدمت وارد این بخش از سپاه شد و توان خود را در برقراری امنیت آسمان کشور اسلامی به کار گرفت.

شهید علی شهبازی هیچ گاه دوست نداشت که در دریا غرق شود، اما داستان سرنوشت او با دریا گره خورده بود. آخرین حضور شهید شهبازی در امنیت پرواز در هواپیمای ایرباس بود که در آب‌های نیلگون خلیج فارس مورد هدف ناو آمریکایی قرارگرفت. آقای دریا نامی است برازنده برای این کتاب است.

گزیده کتاب آقای دریا

شهید «علی شهبازی» چهره آرام و صبوری داشت. روی صورتش همیشه لبخند بود. حتی اگر در اوج درگیری و کار بود نمی‌گذاشت خستگی اثری روی چهره‌اش بگذارد. او را که می‌دیدند از چهره آرام او آرامش می‌گرفتند. ازلحاظ رتبه و مقام از همه دوست‌ها و همکارهایش بالاتر بود. اما نمی‌گذاشت این رتبه‌بندی او را بالاتر از دیگران ببرد. خودش را با دوستانش در یک سطح می‌دید. متواضع بود.
صفحات کتاب :
80
کنگره :
‫PIR7972‭‬ ‭/ھ975‫‭آ7 1392
دیویی :
‫‭8‮فا‬1/62
کتابشناسی ملی :
3006136
شابک :
978-600-93507-2-8
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه آقای دریا