امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن

کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن اثر پائول شمپ با ترجمه خلیل رضوی و مینا خلج توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن نقشه‌ی راهی برای تمام افرادی که کسب‌وکاری دارند، اعم از فارغ‌التحصیلان جدید، کارمندان، مدیران مبتدی یا باتجربه، رهبران و مدیرعامل‌ها، فراهم کرده است. کسانی‌ که آرزو دارند تا از این سطح توانایی‌های امروزشان به سطح بالاتری از مهارت، دانش و موفقیت برسند.

گزیده کتاب ۵ گام آسان تا متخصص شدن

اگر رژیم‌های غذایی مد روز به‌خاطر کاهش وزن، بلیط‌های بخت‌آزمایی برای پول‌دار شدن، یا ادعاهای مد روز برای جذاب‌تر شدن مجذوب‌تان کرده است، این کتاب را کنار بگذارید. شما نمی‌توانید ذاتاً متخصص متولد شوید، تخصص را نه می‌توان خرید و نه قرض گرفت و هم‌چنین نمی‌توانید فقط در 1 روز، 1 هفته، 1 ماه یا حتی 1 سال متخصص شوید. شما باید سال‌های سال تلاش کنید. اما اگر حرفه‌تان را دوست دارید، کاری که با عشق و علاقه باشد خیلی جذاب خواهد بود.

متخصصان مادرزادی متخصص نبودند، بلکه خودساخته هستند

تابه‌حال هیچ‌کس متخصص متولد نشده است. بعضی افراد ممکن است به‌خاطر خوش‌اقبالی برخی ویژگی‌هایی بدنی، ذهنی، اجتماعی یا احساسی داشته باشند که در دنبال کردن موفقیت کمک‌شان کند. هرچند این ویژگی‌ها به‌تنهایی کسی را متخصص نکرده‌اند. درواقع آن‌چه برخی افراد در دنبال کردن دست‌آورد موفقیت بر آن غلبه کرده‌اند معمولاً به‌قدری چشم‌گیر الهام‌بخش است.

صفحات کتاب :
149
کنگره :
HF5381/6‏‫‬‮‭/ش8پ9 1398
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
5632409
شابک :
978-600-6524-53-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ۵ گام آسان تا متخصص شدن