نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تغییرات پول ساز

کتاب تغییرات پول ساز نوشته آنا سو ویلدرماث و جودی گولد توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این کتاب مخصوص افراد امروزی است. مردان و زنانی که می‌خواهند یک تغییر در زندگی‌شان ایجاد کنند ولی نمی‌دانند باید این کار را از کجا شروع کنند. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا اولین گام را در جهت تغییر در زندگی خود بردارید.

 در کتاب تغییرات پول ساز شما یاد می‌گیرید چگونه خود را با تغییرات کوچک در ظاهر و رفتارتان به موفقیت‌هایی بزرگ رهنمون سازید. چگونه از کم‌رویی و خجالت کشیدن خلاص شوید. چگونه در کار و شغل خود و در بین همکاران در محل کار بدرخشید و به رده‌های بالاتر برسید و چگونه در یافتن شغلی جدید و مناسب با شأن و مقام خود با موفقیت عمل کنید و به حق خود برسید.

گزیده کتاب تغییرات پول ساز

بهانه شایع برای تغییر نکردن

یکی از اولین چیزهایی که از مراجعه‌کنندگان خودم می‌پرسم این است که: چرا فکر می‌کنند که هنوز به اهداف‌شان نرسیده‌اند؟ به ناچار بعضی از بهانه‌ها دوباره شروع می‌شود. توجیه شکست‌ها بعضی وقت‌ها حقیقی و بعضی اوقات هم بی‌پایه و اساس هستند، اما در هرصورت مردم از آن‌ها جهت تأیید باورهای قبلی که زندگی‌شان نمی‌تواند از این بهتر شود استفاده می‌کنند. این دلیلی است که باعث می‌شود افراد دل‌سرد شده و از تلاش دوباره دست بکشند.

مردم در برابر تغییر مقاوم هستند، زیرا که از ناشناخته‌ها هراس دارند. تنها زمانی که وضعیت‌شان دردناک باشد حاضر به تغییر هستند. چرا صبر می‌کنید تا زندگی‌تان غیر قابل تحمل شود، مراحل تغییر و دگرگونی را از همین الان شروع کنید.

یک تغییر کوچک همیشه به مراتب آسان‌تر از تلاش برای تغییرات اساسی و کلی است. اگر شما هم از هر یک از بهانه‌گیری‌های توضیح داده شده در این فصل استفاده می‌کنید می‌توانید از استراتژی سه مرحله‌ای من یعنی: چیزی را تغییر بده، چیزی را دور بریز و چیزی را نگه دار، استفاده کرده و خود را از قید این شکست‌ها رها کنید. بیایید با نگاهی به این 10 بهانه رایج کار را شروع کنیم.

صفحات کتاب :
151
کنگره :
HF5386‏‫‬‮‭/و87ت7 1397
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
5241182
شابک :
978-600-6524-35-1‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تغییرات پول ساز