امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خرید چاپی
40,000
10%
ت 36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قالب تهی کن

کتاب قالب تهی کن، رمانی با موضوع مهدویت است که توسط الهه بهشتی تألیف شده و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. اثر حاضر داستان دختری چینی به نام «یولی» است که تازه مسلمان شده است. این کتاب حکایتی از عنایت امام‌ زمان (عج) به فریادی برخاسته از یک دختر چینی است؛ تازه مسلمانی دردمند که دست نیاز به سوی پروردگار خود بلند کرده‌ است. این کتاب داستانی حقیقی از کرامت وجود گرامی و گرانقدر صاحب‌ الزمان (عج) بر دختری چینی است.


برشی از کتاب قالب تهی کن

دیشب نزدیک سحر، استاد یونگ او را هنگام نماز خواندن غافلگیر کرده بود. بعد از سفر، شب‌ها در تاریکی اتاق، ملافه سر می‌کرد و مانند مسلمانان نماز می‌خواند. در یکی از کتاب‌ها در مورد آداب و عبارات نماز خوانده بود و بیشتر کلمات عربی در مورد تکریم خدا را حفظ کرده بود و موقع عبادت می‌گفت. آنقدر نماز را دوست داشت که دیشب بی‌اختیار و با شور و شوق زیاد، عبارات را با صدای بلند بر زبان آورده بود. وقتی به خود آمد که استاد یونگ تقریباً فریاد می‌زد:

چه کار می‌کنی دخترک؟!

استاد از رده‌های پایین حزب کمونیست و زیردست یوهانگ محسوب می‌شد. آن چه دانشجویان شانس یولی می‌دانستند که با استاد یونگ هم اتاق شده، در واقع عذاب او بود که نمی‌توانست آزاد باشد و جاسوسی نشود. استاد با چشمان متعجب و گشاده که در تاریکی می‌درخشید، منتظر پاسخ بود. دروغ‌هایی از ذهن یولی گذشت تا از شر مزاحمت و دردسر استاد یونگ خلاص شود. اما نتوانست. نمی‌خواست دروغ بگوید. برای همین گفت:

- سعی می‌کنم مانند مسلمانان نماز بخوانم.

صفحات کتاب :
91
کنگره :
‫‭PIR8335‬‬
دیویی :
[ج]8فا3/62
کتابشناسی ملی :
8549035
شابک :
978-964-304-818-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه قالب تهی کن