امتیاز
5 / 3.0
خرید چاپی
40,000
15%
ت 34,000
نظر شما چیست؟

کتاب آقا محسن

کتاب آقا محسن روایتگر داستان هایی از زندگی شهید والامقام محسن حججی است. این اثر به همت محمدعلی جابری نگاشته شده و وظیفه تصویرسازی های زیبای آن برعهده امیر گروسیان بوده است.

 

در این متن می خوانید:

کتاب آقا محسن

pdf کتاب آقا محسن

داستان آقا محسن

بخشی از کتاب اقا محسن

دانلود کتاب آقا محسن

خرید کتاب آقا محسن

قیمت کتاب آقا محسن

 

pdf کتاب آقا محسن

کتاب آقا محسن به صورت پی دی اف در دسترس نمی باشد و جهت خواندن این کتاب می بایست نسخه چاپی آن را تهیه نمایید.

کتاب آقا محسن

داستان آقا محسن

در این کتاب با داستان آقا محسن که همان شهید محسن حججی می باشد، آشنا می شوید. محسن حججی، زاده شهر نجف آباد، در تیرماه سال 1370 شمسی به دنیا آمد و سعادت این را داشت تا در تاریخ 18 مردادماه سال 1396 شربت شیرین شهادت را در حین انجام وظیفه به عنوان یکی از مبازران مدافع حرم، بنوشد.
محسن که در محل تولد خود و در کنار پدر و مادرش بزرگ شده بود و دین و اخلاق را از آنان آموخته بود، از کودکی به انجام فرائز دینی علاقه مند شد و پیش از آنکه به سن تکلیف برسد، انجام اعمال واجب خود از جمله نماز و روزه را آغاز نمود.

در همان دوران کودکی وقتی پدر و مادر سحر ماه رمضان بیدارش نمی کردند، بدون سحری روزه می گرفت. قرآن را هم خیلی زود یادگرفت و معمولا در مدرسه سر صف قرآن می خواند. اما فرشتگان در 16 مرداد سال 1396 به سراغش آمدند و او را با خود به پیش خداوند برد.
کتاب "آقا محسن" به قلم محمد علی جابری و همراهی تصاویر زیبا از امیر گروسیان چند داستان بسیار زیبا از این شهید جاویدان را روایت می کند. این کتاب توسط انتشارات کتابک در قطع رقعی و با 48 صفحه به چاپ رسیده است.

 

بخشی از کتاب اقا محسن

دنبال خانه ی اجاره ای می گشت. با دوستش خانه های زیادی را دیدند، اما هر خانه ای را به بهانه ای قبول نمی کرد. هرچه دوستش توضیح می داد که این خانه مشکلی ندارد و دلیل تو منطقی نیست، باز هم نمی پذیرفت.

بعد از چند ساعت از این خانه به آن خانه رفتن، دوستش عصبانی شد و گفت: «بیچاره مان کردی پسر! مگر چند روز دیگر عروسی ات نیست، پس چرا اینقدر بهانه میگیری؟ چرا خانه های به این خوبی را اجاره نمیکنی؟»
موقع برگشت محسن به دوستش گفت: «بچه ی حاج احمد، این خانه ها که رفتیم، ساکنان آنها نماز نمی خواندند. من هیچ وقت در خانه ای که اهلش نماز نمی خوانند زندگی نمی کنم.» دوستش گفت: «شما از کجا می دانی که در آن خانه ها نماز نمی خوانند؟ چرا اینقدر بدبین هستی؟»

محسن گفت: «بدبین نیستم. از همه ی صاحب خانه ها پرسیدم که در آن خانه نماز می خواندند یا نه؟ حالا فهمیدی چرا هیچ کدام از خانه ها را قبول نکردم؟!»

خانه ای که رنگ و روی آفتاب را ندیده باشد، نمناک می شود. کم کم بو می گیرد و دیگر برای سکونت مناسب نیست. خانه ای هم که ساکنان آن نماز نخوانند و ارتباطشان با خدا قطع باشد، محل رفت و آمد شیطان ها می شود. هر جا هم شیطان ها وارد شوند، دیگر فرشته ها به آنجا رفت و آمد نمی کنند.

دانلود کتاب آقا محسن

کتاب آقا محسن به صورت دیجیتال و در قالب pdf در دسترس نمی باشد و شما نمی توانید کتاب آقا محسن را از هیچ سایتی دانلود نمایید. برای خوانش این کتاب، می توانید کتاب اقا محسن را از فراکتاب خریداری نمایید.

خرید کتاب آقا محسن

خرید کتاب آقا محسن (چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی آقا محسن فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی و با بیشترین تخفیف تهیه کنید.

قیمت کتاب آقا محسن

قیمت کتاب آقا محسن در فراکتاب موجود به روز بوده و شما می توانید این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب تهیه نمایید.

مشخصات
نشر: کتابک
نویسنده: محمد علی جابری
تصویرگر: امیر گروسیان
تعداد صفحه: 48
سال چاپ: 1400
موضوع: داستان هایی از زندگی شهید حججی
صفحات کتاب :
48
کنگره :
‫‬‮‭BP52/66‭‬‭‭‬
دیویی :
297/984
کتابشناسی ملی :
8656803
شابک :
978-622-6745-97-0
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آقا محسن