کتاب مرجع طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا WordPress pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 97,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مرجع طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

کتاب مرجع طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا به همت مهدی عزیزی گردآوری شده است. عزیزی در مقدمه کتابش آورده است: وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی وبسایت می‌باشد که به صورت رایگان عرضه می‌گردد. این سیستم به شما امکان پیاده‌سازی هر نوع سایتی از ساده تا پیشرفته را می‌دهد و حتی در صورتی که کدنویس PHP هستید، امکان افزودن به قابلیت های وردپرس وجود دارد.

محبوبترین سیستم‌های مدیریت محتوا وردپرس، جوملا و دروپال می‌باشند که وردپرس از سایر سیستم ها محبوبتر است و آن به دلیل امکانات اولیه و جانبی بسیاری است که در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. همچنین این سیستم مدیریت محتوا دارای قالب های از پیش ساخته شده بسیار بیشتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا می‌باشد که همین موضوع محبوبیت آن را بیشتر ساخته است.

شما می‌توانید به کمک وردپرس مجموعه‌هایی از قبیل: وبلاگ یا وب‌سایت شخصی، وبسایت تجاری، وبسایت فروشگاهی، دایرکتوری‌های تجاری، وب سایت های مذهبی با اهدا غیرمادی، وب سایت هایی برای نمایش نمونه کار و رزومه، وب سایت های مزایده، وب سایت های چندزبانه، وبسایت های عکاسی، وب سایت های پادکست و... را طراحی کنید.

رابط کاربری ساده وردپرس باعث می‌شود بروزرسانی سایت و مطالب، از ارسال های وبلاگ گرفته تا چندرسانه‌ای‌ها مثل عکس و ویدئو، خیلی ساده و آسان باشد. وردپرس راههای زیادی برای سفارشی‌سازی سایت پیش پای کاربرها قرار داده است، از این رو می‌توانید وردپرس را طوری سفارشی‌سازی کنید که مطابق نیازهای کاری خودتان شود. ویرایش محتوای سایت با وردپرس آنقدر آسان است که مثل بروزرسانی حساب کانال های اجتماعی که احتمالا هر روز از آن ها استفاده می‌کنید می‌باشد.

وردپرس پلتفرم به شدت سازگاریست و می‌تواند برای هر کسی، چه تازه کار و چه کاربرهای حرفه‌ای، این سیستم می تواند برای هر هدفی مناسب باشد و در میان سیستم های مدیریت محتوای موجود از سئوی بالاتری برخوردار بوده و به همین دلیل بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا در طراحی خود از آن استفاده کرده و با ایجاد یک رابطه گرم و صمیمی در موتورهای جستجو، ترافیک بالاتری را از آن خود نمایید. همچنین پشتیبانی وردپرس و فراوانی آن در منابع آموزشی، فروشندگان قالب و افزونه وردپرس و سایت های خدمات دهنده در پشتیبانی وردپرس نیز به حد کافی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آنها به رفع مشکلات و نیازهای خود بپردازید.

گزیده کتاب مرجع طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

یک سیستم مدیریت محتوا خوب:

✓ پشتیبانی توسط طراحان و توسعه دهندگان (چه cms رایگان باشد و چه مبتنی بر اشتراک)

✓ محیط کاربری ساده

✓ چند منظوره بودن

✓ انعطاف پذیری برای توسعه

✓ بالا بودن سرعت انتشار مطالب در سایت و مدیریت بخش های مختلف

✓ توانایی ویرایش متن به سادگی و داشتن امکانات لازم برای گذاشتن فایل های مدیا در کنار متون

✓ قابلیت ارتباط گرفتن با کاربر (امکاناتی همچون عضویت، نظرسنجی و…)

✓ یک cms خوب باید راهکارهای جلوگیری از نفوذ به سایت داشته باشد

✓ بهینه بودن برای موتورهای جستجو از قبیل Google ، Yahoo و Bing

✓ پشتیبانی از چندین زبان (به ویژه فارسی)

✓ URLهای بهینه شده برای موتورهای جستجو

✓ طراحی سایت توسط آن سریع و ارزان باشد

صفحات کتاب :
208
کنگره :
TK5105/8885‭‬ ‭/و4‏‫‭ع4 1397
دیویی :
‏‫‬‭006/78
کتابشناسی ملی :
5523766
شابک :
978-600-473-156-0
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه مرجع طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا WordPress