نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اتاق نامرتب

کتاب اتاق نامرتب نوشته استن و جان برنشتاین توسط عطیه کارگر دولت آبادی ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است.

مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و محبوب کودکان بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین، سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب اتاق نامرتب کاری از انتشارات شیرین بیان، به کودک درباره مهارت مسئولیت پذیری و نظم آموزش می‌دهد. اتاق نامرتب و کتاب‌های دیگر این مجموعه برای آموزش مهارت‌های زندگی در قالب داستان برای کودکان طراحی شده‌اند.

بخشی از متن کتاب اتاق نامرتب

داخل خانه‌ی درختی خرس ها هم مرتب و منظم بود. قاب عکس‌ها به شکلی کاملاً صاف روی دیوار قرار داشتند. گرد و غبار پیانو گرفته شده بود.

آشپزخانه هم تروتمیز بود. حتی زیرزمین هم پاک و مرتب بود. (و اگر شما فکر م یکنید تمیز نگه داشتن زیرزمین خانه ی درختی کار آسانی است، معلوم است که هیچ وقت چنین کاری را انجام نداده اید!)

صفحات کتاب :
49
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‭ب482‮الف‬ 1396
کتابشناسی ملی :
4918670
شابک :
9786009778386
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه اتاق نامرتب