امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,600
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسباب کشی خرس ها

کتاب اسباب کشی خرس ها نوشته استن و جان برنشتاین توسط  طاهره آشتیانی ترجمه شده است. مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود.

کتاب اسباب کشی خرس ها از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است. این مجموعه با زبانی ساده و دوست داشتنی مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و محبوب کودکان بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب اسباب کشی خرس ها کاری از انتشارات شیرین بیان به کودکان درباره مهارت سازگاری با محیط آموزش‌های کاربردی و مفیدی ارائه می‌کند.

بخشی از متن کتاب اسباب کشی خرس ها

خانواده‌ی خرس ها در ابتدا در خانه‌ی درختی بزرگی پایین یک جاده‌ی خاکی آفتابگیر در دورترین نقطه‌ی شهر خرس ها زندگی نمی‌کردند. آن غار تقریباً راحت و گرم بود و فضای داخلش در تابستان خنک و در زمستان گرم؛ اما خیلی تاریک بود و گاهی سقف آن چکه می کرد.

به هرحال آن خانه‌ی خرس ها بود و خانواده‌ی خرسها آنجا کاملاً شاد و خوشحال بودند. واقعا شاد و سرحِال و مشغول کار و فعالیت! خرس مادر کارهای زیادی انجام می‌داد و به کشاورزی و پرورش سبزیجات جالیزی خیلی علاقه داشت.

صفحات کتاب :
42
دیویی :
‭‮دا‬305/231‬‭ ب482‮الف‬ 1396‬
کتابشناسی ملی :
4941964
شابک :
9786009846375
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه اسباب کشی خرس ها