نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تخم مرغ واقعی عید

کتاب تخم مرغ واقعی عید نوشته استن و جان برنشتاین توسط عطیه کارگر دولت آبادی ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین است.

مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و دوست داشتنی بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

کتاب تخم مرغ واقعی عید کاری از انتشارات شیرین بیان، درباره مهارت کسب تجربه است و با تصاویر و داستانی سرگرم کننده به کودکان آموزش می‌دهد.

بخشی از متن کتاب تخم مرغ واقعی عید

خرس خواهر گفت: «من تعطیلات را خیلی دوست دارم! دوست داشتم هر روز جزءِ تعطیلات بود. آن وقت هر روز هدیه می گرفتم. » خرس مادر که داشت گوش می داد گفت: «آه؟ مناسبت ها برای تو فقط به این معناست که از این چیزها بگیری؟ » خرس خواهر گفت: «البته. شما بوقلمون شکم پر و شیرینی پای کدوتنبل در روز شکر گزاری تدارک می بینید. روز کریسمس هدیه می‌گیرید و روز ولنتاین کارت تبریک. چه اشکالی دارد؟

خرس مادر گفت: «اشکالی که دارد این است که مناسبت ها و عیدها معنایی بیشتر از این ها دارد. شکرگزاری در مورد این است که شاکر و قدردان باشیم. کریسمس به معنی تصمیمات خوب و صلح روی زمین است. روز ولنتاین هم درباره‌ی عشق و دوستی است. »

کتابشناسی ملی :
4918676
شابک :
9786009778393
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
55
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‬‭ب482ت 1396

کتاب های مشابه تخم مرغ واقعی عید