امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رفتارهای فراموش شده

کتاب رفتارهای فراموش شده اثر استن برنشتاین و جان برنشتاین توسط طاهره آشتیانی ترجمه شده است. این اثر داستانی آموزشی برای مهارت تغییر رفتار؛ و کنار گذاشتن خودخواهی از مجموعه خرس های برنشتاین برای کودکان است.

کتاب رفتارهای فراموش شده، درباره خانواده خرس‌ها است. آن‌ها با کمک کلمه‌هایی مانند لطفا، ببخشید و سپاسگزارم به خرس‌های مودبی تبدیل می‌شوند.

برای آموزش بسیاری از مفاهیم مختلف به کودکان می‌توان از قصه‌ها و کتاب‌ها کمک گرفت. قصه‌ها دنیایی هستند که به زبان بچه‌ها صحبت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا شرایطی را درک کنند که مشابه شرایط خودشان است. سپس حل مساله را یاد می‌دهد. قصه‌ها می‌توانند بخش اعظمی از آموزش غیر مستقیم کودکان را بر عهده بگیرند و به والدین و مربیان نیز کمک می‌کنند تا به آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان بپردازند.

بخشی از متن کتاب رفتارهای فراموش شده

یک روز آفتابی در خانه ی درختی بزرگی که انتهای جاده‌ی خاکی شهر خرس ها قرار داشت، بحث و مشاجر های بین اعضای خانواده اتفاق افتاد. اختلافات رفتاری خانواده ی خرس ها آن قدر زیاد شده بود که داشتند همدیگر را فراموش می کردند و از هم دور می شدند.

در ابتدا چنین به نظر می رسید که خیلی اتفاقی از دست یکدیگر ناراحت می شدند؛ مثلاً آن ها در بعضی از برخوردهایشان عبارت های «لطفاً » یا «متشکرم » را استفاده نمی کردند. و بعد هم با یک ضربه ی ناگهانی، بی دلیل و بدون عذرخواهی ادامه پیدا می کرد.

صفحات کتاب :
54
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‭ب482ر 1396
کتابشناسی ملی :
4942879
شابک :
9786009855230
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه رفتارهای فراموش شده