امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,400
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مراسم قاشق‌ زنی و کاسه زنی شب هالووین

کتاب مراسم قاشق‌ زنی و کاسه زنی شب هالووین نوشته استن و جان برنشتاین توسط طاهره آشتیانی ترجمه شده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های خرس‌های برنشتاین می باشد.

مفاهیم اولیه به کودکان باید به روش صحیح و متناسب با رشد ذهنی آن ها پیش از دورۀ ابتدایی آموزش داده شود. این مجموعه با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و محبوب کودکان بیان می‌کند.

مجموعه خرس‌های برنشتاین سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است. در کتاب مراسم قاشق‌ زنی و کاسه زنی شب هالووین کودکان درباره مهارت پیش‌داوری مطالبی را می‌آموزند.

بخشی از متن کتاب مراسم قاشق‌ زنی و کاسه زنی شب هالووین

پاییز برگ ریز کم کم از راه رسیده بود و ظاهر طبیعت تغییر کرده بود. خرس مادر چرخ دستی خریدش را در مسیری که به خانه‌ی درختی‌شان منتهی می شد به جلو حرکت می داد. درخت ها و بوته های توت فرنگی زردرنگ شده بودند.

کدوتنبل‌های آقای بن کشاورز زیر نور خورشید اکتبر ماه رسیده و نارنجی روشن شده بودند. کلاغ ها قارقار کنان به دنبال یافتن تکه های ریز ذرت در لابه لای کاه بن ها بودند. دسته ی غازهای وحشی به شکل V بزرگ با صدای بلندی به سمت جنوب در آسمان به پرواز درآمده بودند.

صفحات کتاب :
44
دیویی :
‏‫‭‮دا‬305/231‏‫‬‭ب482م‌ر 1396
کتابشناسی ملی :
4942885
شابک :
9786009855247
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه مراسم قاشق زنی و کاسه زنی شب هالووین