امتیاز
5 / 5.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
60,000
10%
ت 54,000
نظر شما چیست؟

کتاب پرسش و پاسخ مهدوی به قلم علی شعیبی و تصویرگری عاطفه فتوحی مناسب کودک و نوجوان می باشد. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران وابسته به مسجد مقدس جمکران منتشر کرده است.

معرفی کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

شاید سوال خیلی از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان این باشد که چرا حضرت مهدی(عج) از نظرها غایب شدند و مانند دیگر ائمه در بین جامعه خود حضور فیزیکی ندارند! در این باره پاسخ های فراوانی وجود دارد و هرکدام به نوعی اغنا گر هستند.
در کتاب پرسش و پاسخ مهدوی علی شعیبی غالبا با استفاده از احادیث معتبر به صورت مختصر به زندگانی امام زمان (عجل) پرداخته و پاسخگوی بسیاری از این سوالات شده است.

خلاصه کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

هدف نویسنده از نگارش کتاب پرسش و پاسخ مهدوی، آشنایی مخاطب با زندگی امام زمان (عج) و ظهور ایشان در آینده می باشد. این کتاب شامل پرسش و پاسخ هایی از زندگی امام عصر ارواحنا فداه است که غالبا برگرفته از احادیث مشهور و کتاب های شیعه می باشد. کتاب به موضوعات متعددی چون :تولد، کودکی، پدر و مادر ایشان، غیبت کبری، غیبت صغری، نام های امام زمان(عج)، محل زندگی، ظاهر و چهره ی ایشان، ظهور و حکومت جهانی، عمر طولانی و… پرداخته است.

متن کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

متن پرسش و پاسخ مهدوی

برشی از متن کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

به دلیل فشارهای خلفای عباسی به امامان ما، شیعیان دسترسی کمی به امامان داشتند، از این رو از زمان امام صادق علیه السلام امامان به وسیله یاران نزدیک خود با شیعیان ارتباط برقرار می‌کردند و به سوالات آنان پاسخ می‌دادند و دین اسلام را تبلیغ می‌کردند.
یاران امام به شهرها و کشورهای مختلف می‌رفتند و پیام امام را به مردم آنجا می‌رساندند و مشکلات دینی و اعتقادی آن‌ها را برطرف می‌کردند و به سوالات ایشان پاسخ می‌دادند. این ارتباط از زمان امام صادق علیه السلام شروع شد و با فوت علی‌بن‌محمدسمری به پایان رسید.
...
آیا می دانید (2)
غیبت امام زمان (ع) چیز عجیبی نیست و قبل از ایشان نیز پیامبرانی وجود داشته اند که از میان قوم خود غیبت کرده اند و عده ای از آن ها هنوز هم زنده اند. برای مثال:
غیبت حضرت عیسی (ع)
یهودیان و برخی مسیحیان خیانت کار تصمیم به قتل حضرت عیسی (ع) گرفتند. یکی از نزدیکان حضرت عیسی (ع) به نام یهودا، محل سکونت ایشان را به ماموران حکومت اطلاع داد. وقتی که دشمنان حضرت عیسی (ع) می خواستند شبانه به محل زندگی ایشان حمله کنند. خداوند حضرت عیسی (ع) را به آسمان ها برد و یهودا را شبیه او کرد. ماموران حکومت که چهره یهودا را مانند چهره حضرت عیسی (ع) دیدند او را به جای حضرت عیسی (ع) دستگیر کرده و به صلیب کشیدند و کشتند.
حضرت عیسی (ع) اکنون زنده اند ولی از دیدگان ما غایب هستند و بعد از ظهور حضرت مهدی (ع) دوباره به میان مردم باز می گردند.

دانلود کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

امکان دانلود این کتاب وجود ندارد. ناشر پی دی اف کتاب پرسش پاسخ مهدوی را تولید نکرده و در اختیار نگذاشته است.

مسابقه کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

مرکز رسانه‌ای شیرازه با همکاری انتشارات کتاب جمکران، هجدهمین دوره از پویش کتابخوانی پویا را از تاریخ ۱۳ اسفند همزمان با ولادت حضرت حجت (عج)، آغاز کرده است. این دوره از پویش پویا با محوریت کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» ویژه کودکان و نوجوانان می باشد.
این پویش پویا دارای ۲۰۰ میلیون ریال جایزه می باشد.
برای شرکت در مسابقه کافی است، کتاب را از فراکتاب خریداری کنید و پس از دریافت آن، کد شرکت در مسابقه را که در پشت کتاب حک شده است را طبق دستورالعمل همراه کتاب پیامک کنید.

قیمت کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

این کتاب که به کتاب داستان پرسش و پاسخ مهدوی نیز شهره است چرا که داستان زندگی حضرت مهدی (عج) و پرسش و پاسخ هایی پیرامون زندگیشان هست. در فراکتاب کتاب‌های چاپی با تخفیف ویژه در حال فروش است.

خرید کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

در فراکتاب نسخه چاپی کتاب پرسش و پاسخ مهدوی با تخفیف ویژه در اختیار شماست.

خرید کتاب پرسش و پاسخ مهدوی

مشخصات کتاب پرسش و پاسخ مهدوی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتاب جمکران
نویسنده: علی شعیبی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 72
موضوع: پرسش و پاسخ مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

کتابشناسی ملی :
8550769
شابک :
978-964-973-727-0
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
72
کنگره :
‫‬‮‭BP224/4
دیویی :
‫‬‮‭297/462‬[ج]

کتاب های مشابه پرسش و پاسخ مهدوی