امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تیم عامل قدرت و ثروت

کتاب تیم عامل قدرت و ثروت اثر آمنه الماسی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. یکی از دلایل شروع نگارش این کتاب تقاضای زیاد افراد مبنی بر آگاهی‌ یافتن از چگونگی شبکه‌سازی و داشتن تیم فروشی قدرتمند بود.

اگر رؤیایی دارید، آن را تیمی بسازید. اگر رؤیای بزرگی دارید بایستی تیم بزرگی بسازید؛ بنابراین خواندن و به کار بستن آنچه در کتاب تیم عامل قدرت و ثروت می‌آموزیم، راهگشای ما در بهبود نتیجه و بهتر شدن عملکردمان خواهد بود.

بخشی از متن کتاب تیم عامل قدرت و ثروت

اگر قرار باشد کتابی بنویسیم، لازم نیست در یک روز صد صفحه بنویسیم، بلکه کافی است هر روز فقط یک صفحه بنویسیم. این‌چنین هرسال یک کتاب را به پایان می‌رسانیم. تفکرات و اقدامات روزانه، هرچند کوچک، می‌تواند تأثیر شگفتی بر آیندۀ افراد بگذارد. مهم‌ترین عقیدۀ هر فرد، نظری است که دربارۀ خودش دارد.

هر تغییر و هر پیروزی می‌تواند با استمرار کارهای درست، تمرین و تکرار شکل بگیرد. چه رؤیا و هدفی را در سر می‌پرورانیم؟ برای تحقق این رؤیا و هدف چه بهایی را می‌پردازیم؟ من همیشه با خودم تکرار می‌کنم: «تو برای تحقق رؤیاهایت بیش‌ترین و ارزشمندترین بها را پرداخت کرده‌ای و آن زمان است.» زمان خود را صرف چه مسائلی می‌کنیم؟ بازی فینال یا حضور در المپیک، به تمرین و تکرار مستمر بستگی دارد. درنهایت پیروز میدان کسی است که هر روز کمی بهتر شود تا درنهایت بهترین نتیجه را از آن خودش کند. استمرار و تمرین می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

کسانی که هر روز زمان خود را صرف تماشای تلویزیون، خواندن اخبار یا شبکه‌های اجتماعی می‌کنند و این کار را تکرار می‌کنند، در مقابل افرادی که هر روز می‌آموزند، آموزه‌های خود را به کار می‌گیرند و در زندگی دیگران تأثیر می‌گذارند، چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند؟

صفحات کتاب :
120
کنگره :
HD66‏‫‬‮‭
دیویی :
658/4022
کتابشناسی ملی :
8735928
شابک :
978-622-220-775-5‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه تیم عامل قدرت و ثروت