امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسئله، پول نیست

کتاب مسئله، پول نیست اثر باب پراکتور با ترجمه عباس غریبی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. مسئله، پول نیست می‌تواند به هرکسی که تمایل به یادگیری دارد نشان دهد که چگونه همه جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهد.

پرفروش‌ترین کتاب باب پراکتور با عنوان شما ثروتمند متولد شده‌ای، به افراد زیادی در سراسر جهان الهام بخشیده است تا زندگی موردعلاقه خود را به دست بیاورند. درحال‌حاضر، با کتاب مسئله، پول نیست، یک رویکرد جدید در طول یک تغییر اقتصادی مهم در اختیار خوانندگانی است که سعی می‌کنند نظم و توازن جدیدی را در زندگی خود ایجاد کنند.

با خواندن کتاب مسئله، پول نیست، آگاهی شما تغییر خواهد کرد و به این باور خواهید رسید که پول یک ایده است. پول یک خدمتگزار خوب و درعین‌حال یک استاد وحشتناک است. پول شما را به دو هدف می‌رساند: نخست اینکه شما را به آسایش و رفاه می‌رساند و دیگر اینکه شما را قادر می‌سازد تا خدمات بسیاری را بدون حضور فیزیکی‌تان ارائه دهید.

بخشی از متن کتاب مسئله، پول نیست

وقتی به افرادی فکر می‌کنم که موفقیت‌های بزرگی برای خود کسب کرده‌اند، نمی‌بینم که به‌دنبال پول دویده باشند، بلکه افرادی را می‌بینم که ضمیر خودآگاه را درک کرده‌اند. آن‌ها به کسب درآمد فکر نمی‌کنند، بلکه روی کاری که انجام می‌دهند تمرکز می‌کنند.

اینجاست که باید درک کنید که راه رسیدن به ثروت، یک بازی ذهنی است که باید با خودتان بازی کنید. «پول نمی‌تواند برای شما خوشبختی بخرد؟» این یک جملة تدافعی است که یاد می‌گیریم به دیگران بگوییم و توجیه کنیم که چرا پول نداریم! درحقیقت، شما می‌دانید که می‌خواهید آن را تغییر دهید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

افراد ثروتمند پیش‌تر از این درک کرده‌اند که موضوع، پول نیست. آن‌ها می‌دانند که خود پول، هدف نیست؛ به‌همین‌دلیل است که می‌بینید آن‌ها از پول به‌عنوان یک کالای مبادله‌ای استفاده می‌کنند، نه اینکه آن را جمع کنند.

درک این موضوع برای بسیاری از ما مشکل است، اما به‌راحتی می‌توان دلیلش را فهمید. در تمام زندگی، طوری برنامه‌ریزی شده‌ایم که فکر کنیم پول، هدف نهایی است و به‌همین‌دلیل است که وقتی به‌آسانی به دست نمی‌آید، حالت تدافعی می‌گیریم و برای خودمان بهانه می‌آوریم.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
HF5386‏‫‬‭
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
8713399
شابک :
978-622-220-772-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه مسئله، پول نیست