نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خواستن توانستن است

کتاب خواستن توانستن است اثر جوئل اوستین با ترجمه آزاده اعرابی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. در کتاب خواستن توانستن است، هشت اصل مهم بازگو شده است تا از طریق آن‌ها بتوانید پتانسیل وجودتان را دریابید و به آنچه باید باشید و برای آن منظور خلق شده‌اید، تبدیل شوید.

به همین دلیل عنوان این کتاب را خواستن توانستن است که هرچه برای برنده بودن لازم است هم‌اکنون دارید. شما به اندازه کافی بااستعداد و باهوش هستید. به اندازه کافی باتجربه‌اید.

شما از شخصیت و ظاهر مناسب برخوردارید و تابعیت درستی دارید. نه کمبودی دارید و نه کوتاهی‌ای کرده‌اید. شما کاملاً انسانی مجهزید. شما همان زن یا مرد مناسب برای انجام ‌دادن کار موردنظر هستید.

بخشی از متن کتاب خواستن توانستن است

در کتاب مقدس آمده است، زروبابل  قصد بازسازی معبد را داشت، پایه‌ریزی آن را انجام داد، اما با مخالفت مردم روبه‌رو شد و جلوی کارش را گرفتند. به مدت ده سال هیچ کاری انجام نشد. روزی زکریای پیامبر نزدش آمد و کار جالبی به او گفت تا انجام دهد. گفت: «برو و سنگ نشانه بخر». سنگ نشانه سنگی بود که به‌عنوان آخرین قطعه سنگ در ساختمان به‌کار می‌بردند و سمبل اتمام کار بود.

چرا وجود سنگ نشانه جلوی چشم زروبابل تا این حد باید مهم باشد؟ زیرا با هربار نگاه کردن به آن سنگ، در ذهنش یادآوری می‌شود که خداوند قرار است کار نیمه‌تمامش را به اتمام برساند. هرگاه که زروبابل دلسرد و خسته می‌شد و افکار ناامیدکننده از تمام نکردن کارش ذهنش را درگیر می‌کرد، نگاهی به آن سنگ نشانه می‌انداخت. این خداوند بود که به او می‌گفت: «همه ‌چیز در کنترل من است، من قصد به تصویب رساندنش را دارم، فقط ایمانت را حفظ کن.»

صفحات کتاب :
174
کنگره :
BV4598/3
دیویی :
248/4
کتابشناسی ملی :
6063328
شابک :
978-622-220-‬‬‬145-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه خواستن توانستن است