امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدرسه تجارت

کتاب مدرسه تجارت اثر رابرت تی. کیوساکی با ترجمه لادن شریعت زاده توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب مدرسه تجارت کمک می کند تا بدانید چطور به آزادی و استقلال مالی برسید، این موضوع برای پیوستن به یک صنعت تا حد زیادی خشنودکننده بوده است؛ صنعتی که اختصاص یافته است تا به افراد کمک کند کسب‌و‌کارشان را شروع کنند.

بخشی از متن کتاب مدرسه تجارت

چرا افراد ثروتمند پولدارتر می‌شوند؟

بیشتر ما این مثل را شنیده‌ایم «کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند همجنس با همجنس، پرواز». خب، این مثل نه‌تنها برای پرندگان، بلکه برای افراد ثروتمند، افراد فقیر و افراد متوسط نیز واقعیت دارد. به‌عبارت‌دیگر، شبکه ثروتمندان با ثروتمندان، شبکه فقیران با دیگر مردم فقیر و گروه متوسط با افراد متوسط گرد هم می‌آیند.

پدر ثروتمند غالباً می‌گفت: «اگر بخواهید ثروتمند شوید، نیاز به شبکه‌ای دارید که افراد آن ثروتمند باشند یا بتوانند کمکتان کنند، ثروتمند شوید.» او همچنین می‌گفت: «بسیاری از افراد زندگی‌شان را با کسانی می‌گذرانند که آن‌ها را از نظر مالی عقب نگه می‌دارند.» ایده‌ای که این کتاب می‌خواهد به شما انتقال دهد، این است که یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای، تجارت با افرادی است که آنجا هستند تا برای ثروتمند شدن کمکتان کنند.

یک سؤال که ممکن است از خودتان بپرسید این است که «آیا شرکتی هست که برایش کار کنم و افرادی که زمانم را با آن‌ها سپری ‌کنم و وقتشان را برای ثروتمند شدن من صرف کنند، یا آیا شرکتی هست که بیشتر علاقه‌مند باشد تا من به‌عنوان یک کارمند سخت کوش در آن ادامه دهم؟»

صفحات کتاب :
216
کنگره :
HF۵۴۱۵/۱۲۶
دیویی :
۶۵۸/۸۷۲
کتابشناسی ملی :
6124882
شابک :
978-622-220174-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه مدرسه تجارت