امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شفای کودک درون

کتاب شفای کودک درون اثر چارلز ویتفیلد با ترجمه علی اکبر قاری نیت توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
در کتاب شفای کودک درون، بعضی از اصول اساسی کشف و پی بردن به اینکه چه نوع آدمی هستید را شرح می‌دهم و می‌گویم جواب آن در آزادسازی کودک درونتان یا خود واقعی‌تان قرار دارد. سپس شرح خواهم داد چگونه کودک درونتان را شفا و التیام ببخشید که باعث کاهش سرگشتگی، پریشانی، درد و رنجتان خواهد شد.

درباره نویسنده کتاب شفای کودک درون

دکتر چارلز ویتفیلد روان‌شناس و روان‌درمانگری است که متخصص کمک به افراد الکلی، معتاد به مواد مخدر شیمیایی، وابستۀ عاطفی و فرزندان خانواده‌های مشکل‌دار و نابسامان است. وی سال‌های متمادی تجربۀ شفای کودک درون را در کارنامۀ خود دارد.
دکتر چارلز ویتفیلد یکی از بنیان‌گذاران انجمن ملی کودکان خانواده‌های الکلی و معتاد است. دکتر ویتفیلد تاکنون بیش از بیست کتاب در زمینه‌های گوناگون رشتۀ تخصصی خود نوشته است.

بخشی از متن کتاب شفای کودک درون

کودک درون جنبۀ شاد، دوست‌داشتنی، بازیگوش، احساساتی و هیجان‌انگیز شماست. این حالت متناسب با حالت و سطح انرژی‌تان متغیر خواهد بود. گاهی اوقات بسته به اوضاع جاری زندگی‌تان احساس متفاوتی خواهید داشت. کودک درونتان، مانند کودک برون ، معمولاً شاد، خوش‌دل و ماجراجوست.

روان‌شناسان می‌گویند کودک درون جنبۀ بچگانۀ انسان است و شامل تمام آموخته‌ها و تجربه‌هایی می‌شود که در دوران کودکی، قبل از بلوغ، یاد گرفته و تجربه کرده‌اید. کودک درون معرف واحد نیمه‌مستقلی است که تابع ذهن آگاه شماست. کودک درون به آن بخش از وجود هر کدام از ما اشاره دارد که بسیار سرزنده، پرانرژی، خلاق و کامل است.

صفحات کتاب :
199
کنگره :
RC۵۶۹/۵
دیویی :
۶۱۶/۸۹
کتابشناسی ملی :
7652406
شابک :
‬‏‫‭978-622-220-731-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه شفای کودک درون