کتاب صبح جادویی pdf

شش عادتی که قبل از ساعت هشت صبح زندگی شما را دگرگون می کند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

کتاب صبح جادویی با عنوان فرعی شش عادتی که قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان را متحول خواهد کرد، نوشته ی هال الرود و ترجمه ی فاطمه کریمی می باشد.این کتاب نوسط انتشارات نسل نواندیش چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است. صبح جادویی برای کسانی که خیلی پرمشغله و موفقاند، عالی است. خواندن کتاب صبح جادویی مانند این است که به خودتان هدیه هر روز بیدار شدن برای استفاده از همه ظرفیت خود را بدهید.

معرفی کتاب صبح جادویی

نویسنده برای خوانندگان کتاب صبح جادویی می نویسد: « مهم نیست اکنون کجای زندگی تان هستید، اگر در اوج نبرد برای رسیدن به عالی ترین سطح موفقیت هستید، یا اگر در میان سختی ها، برای یافتن راهتان دست و پا می زنید، می دانم که حداقل یک نکتة مشترک بین من و شما وجود دارد (احتمالاً از یکی خیلی بیشتر است، اما حداقل دربارة این یکی مطمئنم): همة ما می خواهیم زندگی مان و خودمان را بهتر کنیم. البته این موضوع به این معنی نیست که ما یا زندگی ما مشکلی دارد. اما به عنوان انسان، با این میل و انگیزة ذاتی برای رشد و پیشرفت مستمر متولد شده ایم. من بر این باورم که این میل در درون همة ما وجود دارد، اما بیشتر ما هر روز از خواب بیدار می شویم و زندگی مان تقریباً به روال همیشگی و بدون تغییر ادامه می یابد.
به عنوان نویسنده، سخنران و مربی موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای، تمرکزم بر این است که به مردم کمک کنم هرچه سریع تر در هر حوزه از زندگی شان به سطوح جدیدی از موفقیت و کمال دست یابند. می توانم با صراحت تمام بگویم که صبح جادویی کاربردی ترین، هدفمندترین و ثمربخش ترین روشی است که من تاکنون برای بهبود جنبه های مختلف از زندگی به آن برخورده ام و این پیشرفت سریع تر از چیزی که تصورش را بکنید، اتفاق می افتد.»

خلاصه کتاب صبح جادویی

صبح جادویی به شما کمک می کند بتوانید موفقیت شخصی و حرفه ای خود را به سطحی بالاتر از هرآنچه در گذشته به آن دست یافته اید، برسانید. اگرچه این امر شامل افزایش درآمد و رشد کسب و کار، فروش و سود شما می شود، کشف راه های جدید، برای تجربة سطوح عمیق تری از توانگری و تعادل، آن هم در بخش هایی از زندگی تان که شاید تابه حال به آن ها بی توجه بوده اید، از آن هم مهم تر است. این به معنی پیشرفت قابل ملاحظه در تندرستی، شادی، روابط عاطفی اوضاع مالی، معنویت، یا هر حوزة دیگری از زندگی است که برای شما در اولویت قرار دارد.
برای اشخاصی که در دل سختی ها هستند، یا با مشکلات روحی، احساسی، جسمی، مالی، ارتباطی، یا غیره دست و پنجه نرم می کنند، صبح جادویی بارها و بارها ثابت کرده است همان چیزی است که می تواند به هرکسی این قدرت را بدهد، تا بر چالش هایی که در ظاهر فائق نیامدنی اند، پیروز شود. اغلب در زمان بسیار کوتاهی به پیشرفت چشمگیر برسد و موقعیت خود را زیر و رو کند.
تفاوتی نمی کند که بخواهید فقط پیشرفت قابل ملاحظه ای را در چند مورد از حوزه های کلیدی زندگی تان ایجاد کنید، یا آمادة ایجاد اصلاحات اساسی باشید که به کلی، همة زندگی تان را زیر و رو کند. ازآنجاکه موقعیت و شرایط حال حاضرتان به زودی به خاطرات خواهند پیوست، کتاب درستی را انتخاب کرده اید. شما در حال آغاز سفری شگفت انگیز هستید؛ با استفاده از فرایندی ساده اما بنیادین که دگرگونی هر بخش از زندگی شما را تضمین می کند؛ آن هم قبل از ساعت هشت صبح...

برشی از متن کتاب

شکاف نهفته
آیا تا به حال احساس کرده اید که زندگی ای که می خواهید داشته باشید و انسانی که می دانید می توانید باشید، خارج از دسترس شما هستند؟ تا به حال احساس کرده اید که دارید قدرت های بالقوه تان را دنبال می کنید ـ می دانید که وجود دارند و می توانید آن ها را ببینید ـ اما نمی توانید کاملاً آن ها را در اختیار بگیرید؟ وقتی کسانی را می بینید در زمینه ای که شما در آن بهترین نیستید برجسته شده اند، به نظرتان می رسد که آن ها همة توانایی هایشان را در اختیار دارند و انگار چیزی می دانند که شما نمی دانید چون اگر می دانستید، شما هم در آن زمینه برجسته بودید. 
بیشتر ما در طرف اشتباه یک شکاف بزرگ در توانایی هایمان زندگی می کنیم؛ شکافی که کسی را که هستیم از کسی که می توانیم باشیم، جدا می کند. ما اغلب از دست خودمان، انگیزة مداومت نداشتنمان و تلاش ها و نتایجمان در یک یا چندتا از زمینه های زندگی خسته می شویم. ما زمان زیادی را صرف فکر کردن به اقداماتی می کنیم که باید انجام دهیم تا نتایجی را که می خواهیم، خلق کنیم اما آن اقدامات را انجام نمی دهیم. همة ما می دانیم که باید چه کار کنیم. فقط همان کاری را که می دانیم، به طور مداوم انجام نمی دهیم. متوجه منظورم هستید؟ 
...
من داستان خودم را با شما سهیم می‌شوم تا گواهی بر این باشد که فارغ از اینکه اکنون کجای زندگی‌تان هستید، یا چالش‌های زندگی‌تان چقدر مشکل است، بر چه چیزهایی می‌شود غلبه کرد و چه چیزهایی را می‌توان به دست آورد. اگر من توانستم از مرگ، و گفتة دکتر‌ها که هرگز دوباره راه نخواهم رفت و بی‌پولی و افسردگی، در حدی که حتی نمی‌خواستم صبح‌ها از جایم بلند شوم، به خلق زندگی که همیشه می‌خواستم برسم، شما هیچ بهانه‌ای برای غلبه نکردن بر محدودیت‌هایی ندارید که راهتان را برای رسیدن به زندگی دلخواهتان سد کرده‌اند، هیچ بهانه‌ای.
بر این باورم که پذیرفتن این دیدگاه حیاتی است: هر مسئله‌ای که شخصی بر آن غلبه کرده یا هرچیزی که به آن دست یافته، گواه بر این است که فارغ از گذشته یا شرایطمان، هرچیزی، تکرار می‌کنم هرچیزی که ما بخواهیم بر آن غلبه کنیم یا به آن دست یابیم، امکان‌پذیر است.

نظرات در مورد کتاب صبح جادویی

صبح جادویی من را عازم فصل کاملاً جدیدی از زندگی ام کرده است و می تواند همین کار را برای شما هم انجام دهد. هال، ازت ممنونم!
اندرو بارک دیل، کارآفرین (ویِنا، ویرجینیا)
هر روز با صبح جادویی حقیقتاً مثل روز عید است. حالا دیگر حتی آخر هفته ها هم برنامة صبح جادویی را انجام می دهم.
جوزف دایوسانا، مشاور املاک (هیوستون، تگزاس).
نظر از خوانندگان ایرانی:
کتاب صبح جادویی فوق العاده بود من دوبارهم خوندمش، عالی بود من اززمان خوندن این کتاب خیلی منظم شدم وسحر خیز، راس ساعت ۴: ۳۰یا ۵ صبح به صورت اتومات بیدار میشم و ورزش میکنم مطالعه میکنم آموزش میبینم وخلاصه توی این یکی دوساعت صبح که همه خوابند کلی آدم جلو میافته وباآرامش بیشتری به کارات میرسی
واقعا باخواندن این کتاب تصمیم گرفتم که سحر خیز باشم اولش خیلی سخت بود ولی بعد از مدتی کم کم مغزم عادت کرد والان دیرتر از ۶ صبح حتی روزهای تعطیل بیدار نمیشم وفوق العاد پر انرژیم توصیه میکنم حتما بخونیدش
...
احسنتم. کتاب، کتاب خوبیه اما دوستان گرامی باید توجه داشته باشید صرف خوندن کتاب برای موفقیت و پیشرفت کافی نیست، و راهکار اصلی موفقیت تلاش و پشتکار و عمل به روش‌های عنوان شده در کتابها هستند نه فقط خوندن و چند روزی تحت تاثیر جو روانی کتاب قرار گرفتن و بعدش فراموش کردن و برگشتن به روال سابق.

خرید کتاب صبح جادویی

نسخه چاپی کتاب صبح جادویی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب صبح جادویی

نسخه الکترونیکی کتاب صبح جادویی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود کتاب صبح جادویی

مشخصات کتاب صبح جادویی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: هال الرود
مترجم: فاطمه کریمی
تعداد صفحه: 262
موضوع: توسعه شخصی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
262
کنگره :
BF۵۷۵
دیویی :
۱۵۵/۹۰۴۲
کتابشناسی ملی :
8469790
شابک :
978-622-220-752-6
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه صبح جادویی