امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مثبت اندیشی یک انتخابه

کتاب مثبت اندیشی یک انتخابه اثر حمیده ذکی و حمیدرضا غلامرضایی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب مثبت اندیشی یک انتخابه، کتابی است یاری‌گر و کوششی است برای کمک به شما تا مثبت و زیبا بیندیشید و از زندگیتان و توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که هدیه گرفته‌اید، لذت ببرید.

کتاب مثبت اندیشی یک انتخابه، دست‌های شما را گرفته و قدم به قدم با شما همراه می‌شود تا به شناسایی افکارتان بپردازید، آن‌هایی که آزاردهنده و ناکارآمد هستند را دور بریزید و افکار کارآمدی را که برای ازدواج و زندگی زناشویی‌تان مناسب‌تر و کاربردی‌تر هستند، جایگزین نمایید.

بخشی از متن کتاب مثبت اندیشی یک انتخابه

بر اساس این دسته‌بندی افکار مثبت افکاری‌اند که تأثیرات مفیدی بر ذهن و رفتار فرد بر جای می‌گذارند، هدایت‌کننده‌اند و اغلب زندگی را دلپذیرتر می‌کنند. کسانی که چنین می‌اندیشند، کم‌تر در دام استرس و فشار روانی گرفتار می‌شوند یا دست‌کم به سادگی می‌توانند خود را از چنین شرایطی برهانند. اعتماد به نفس بالاتری دارند، با دیدی خوب به خود می‌نگرند و در کل افکارشان بر خوب بودن، سالم بودن و واقع‌بین بودن متمرکز است.

همچنین تفکر مثبت شیوه‌ای از فکر کردن است که به فرد کمک می‌کند تا از رفتارها، نگرش‌ها، احساس‌ها، علایق و استعدادهای خود و دیگران برداشت و تلقی مناسبی داشته باشد و با حفظ آرامش و خونسردی بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم را بگیرد.

صفحات کتاب :
240
کنگره :
BF۶۹۷/۵‭‬
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
6109852
شابک :
978-622-220160-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه مثبت اندیشی یک انتخابه