امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد اثر وین. دبلیو. دایر ا ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

عنوان این کتاب ادعای بزرگی را به نمایش می‌گذارد. بله، شما واقعاً می‌توانید به کمک پیگیری و انجام راه‌حل‌های معنوی از تمامی مشکلات خود رهایی یابید.

کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد، در دو بخش تنظیم شده است. اولین بخش شامل شش فصل می‌باشد که جزئیات اصول بنیادینی را شرح می‌دهد.

بخش دوم کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد، شامل فصل‌های هفتم تا سیزدهم می‌باشد که سرفصل هر یک را یکی از مشهورترین و قابل قبول‌ترین دعاهایی که تا به حال نوشته شده‌اند، تشکیل داده است.

بخشی از متن کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

اولین مرحله برای دستیابی به هدایت معنوی

شناخت: کاملاً واضح است که هر انسانی برای به کار بردن هر چیزی باید نسبت‌به آن شناخت داشته باشد. اما واقعاً این مرحله سخت‌ترین مرحله، در راه رسیدن به دنیای معنویت است.

تشخیص در دسترس بودن نیرویی نامرئی که می‌تواند در حل مشکلات مورد استفاده قرار گیرد مستلزم این است که ما بر آموخته‌های پیشین و بر شرایط فعلی خود غلبه کنیم. آیا هنگامی که خود را جسمی فیزیکی در دنیای مادی می‌بینید به محدودیت‌های خود توجه کرده‌اید؟

به‌طور مثال، آیا شما معتقدید تنها یک نیرو و یا دانش برای حل مشکلات وجود دارد و آن هم مبنی بر حواس پنج‌گانه و نیروی ذهنی شماست؟ ما بیشتر طوری آموزش دیده‌ایم که به حواس پنج‌گانه و نیروی ذهنی خود تکیه کنیم.

کتابشناسی ملی :
م‌۸۲-۳۲۶۸۸
شابک :
964-5885-99-x
سال نشر :
1383
صفحات کتاب :
484
کنگره :
BL۶۲۴‏‫‭/د۲۴ب‌۴ ۱۳۸۳
دیویی :
۲۹۱/۴

کتاب های مشابه برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد