کتاب قانون شادی pdf

چگونه حرد معنوی و علم جدید می توانند زندگی شما را عوض کنند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون شادی

کتاب قانون شادی اثر هنری کلاود با ترجمه شهره عبداللهی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

جهان به افکار شما پاسخ می‌دهد و شما با نیروی آن چیزی که فکر می‌کنید شادی را به‌سوی خود جذب می‌نمایید. اگر شما افکار مثبت در ذهن خود داشته باشید، جهان در پاسخ، پیامدهای مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد و اگر افکار منفی داشته باشید، پیامدهای منفی دریافت خواهید کرد.

کتاب قانون شادی (The Law of Happiness) در کنار نتایج برگرفته از همه آن تحقیقات علمی و روان‌شناختی در زمینه شادی، در این مورد بحث می‌کند که چطور حقایق معنوی، رموز رسیدن به شادی را که ما در آروزی به‌ دست آوردنش هستیم، در خود نهفته دارند.

بخشی از متن کتاب قانون شادی

وقتی دختر بزرگ من، اولیویا، سه یا چهارساله بود، چند روز در هفته به یک مدرسه پیش‌دبستانی نیمه‌وقت می‌رفت. آنجا را خیلی دوست داشت و دوستان زیادی هم پیدا کرده بود. یک روز قبل از این‌که من او را برسانم، به دلیلی وارد بحثی در مورد مشارکت شدیم.

در مورد این صحبت کردیم که چطور می‌توانیم همه چیزها را با دیگران سهیم بشویم، از عشق کمک‌کردن به دیگران گرفته تا سهیم‌شدن در شیرینی‌ها و اسباب‌بازی‌ها. به او پیشنهاد کردم که آن روز وقتی در مدرسه است، یک نفر را پیدا کند و چیزی را با او سهیم شود. پیش خودم فکر کردم این هم یکی از همان گپ و گفت‌های پدر و دختری است. خیلی روی آن فکر نکردم.

بعد از آن گفتگو اتفاقی افتاد که هرگز فراموشش نخواهم کرد. او را از مدرسه برداشتم و همین‌طور که به طرف خانه می‌رفتیم، او شروع کرد به شرح‌دادن اتفاقاتی که در طول روز برایش افتاده بود. من هم در مورد همه کارهایی که کرده بود از او سؤال می‌کردم. او تعریف کرد که در مدرسه شیرینی‌ای درست کردند که او خیلی دوست دارد اما در خلال کار متوجه می‌شود یکی از بچه‌ها به دلیلی اصلاً شیرینی ندارد، از این‌رو پیش او رفته و بخشی از شیرینی‌هایش را به او می‌دهد.

صفحات کتاب :
207
کنگره :
BV۴۶۴۷‏‫‬‭/خ۹ک۸ ۱۳۹۵
دیویی :
۲۴۸/۴
کتابشناسی ملی :
4262069
شابک :
978-964-236-766-5
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه قانون شادی