نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنر زندگی

کتاب هنر زندگی اثر باب پراکتور و ساندرا گالاگر ترجمه مهدی قراچه‌داغی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
باب پراکتور معتقد است که ما اشرف مخلوقات خداوند هستیم، که از ذهنی بی‌نظیر بهره داریم و تنها چیزی که نداریم همان است که کینگ سولومون خردمند مصرانه پرورش آن را به ما توصیه می‌کند، و آن درک و فهم است.

ما باید بدانیم چه کسی هستیم، چرا کاری را که به آن مشغولیم انجام می‌دهیم و اگر از نتیجه کارمان راضی نیستم چگونه آن را تغییر دهیم. پراکتور استاد آموزش‌دادن این مطلب است.

درس‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را بیاموزید در صفحات کتاب هنر زندگی جای گرفته‌اند. آنچه او با شما در میان می‌گذارد به‌راستی هنر زندگی است.

بخشی از متن کتاب هنر زندگی

شما در این دنیا زندگی می‌کنید تا یاد بگیرید چطور راه‌ها و منابعی مختلف برای کسب درآمد ایجاد کنید که بتوانید استقلال مالی داشته باشید. شاید الان در دل می‌گویید: نمی‌توانم این کار را بکنم. چرا نمی‌توانید چنین کاری کنید؟ برای اینکه هرگز این کار را نکرده‌ام. آیا می‌توانید تصور کنید چه می‌شد اگر کارهایی را که هرگز انجامشان نداده بودید، نمی‌آموختید؟ هنوز در گهواره‌تان خوابیده بودید و با انگشتان پاهایتان بازی می‌کردید.

اما مجبور شدید از جای خود برخیزید و قدم پشت قدم بردارید. می‌بایست این کار را به شما یاد می‌دادند. می‌بایست دستتان را می‌گرفتند ـ «او خودش قدم برداشت. دیدی؟ او خودش یک قدم برداشت و راه رفت. دارد راه می‌رود. اوه، زمین خورد. دردش آمد.» شما به زمین افتادید، لغزیدید اما بالاخره راه‌رفتن را یاد گرفتید.

کتابشناسی ملی :
5011364
شابک :
978-964-236-897-6‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
159
کنگره :
HQ۲۰۴۲‏‫‭/پ۴ھ۹ ۱۳۹۷
دیویی :
158/1

کتاب های مشابه هنر زندگی