امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جدایی خاموش

کتاب جدایی خاموش نوشته کفایت سلمانیان، سعید ایثاری، زینب عامری توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. هیچ جامعه ای بدون داشتن خانواده های سالم نمی تواند ادعای سلامت کند و هیچ یک از آسیب های اجتماعی بی تأثیر از خانواده پدید نیامده اند.

یکی از مهم ترین آسیب های خانوادگی طلاق است، اما آمار رسمی طلاق به طور کامل نشان دهنده میزان ناکامی همسران در زندگی زناشویی نیست، زیرا در کنار آن آماری بزرگ تر به طلاق های عاطفی اختصاص دارد، یعنی آن ها باهم زندگی می کنند ولی تقاضای طلاق قانونی نمی کنند. کتاب جدایی خاموش به موضوع طلاق عاطفی پرداخته است.

بخشی از متن کتاب جدایی خاموش

یکی از انواع رابطه، عشق تهی است که تنها شامل تعهد و فاقد صمیمیت است. نوع دیگر نیز عشق ابلهانه است که شامل تعهد و شور و اشتیاق و فاقد صمیمیت است با در نظر گرفتن سه مؤلفه مثلث عشق استنبرگ از آنجا که طلاق عاطفی رابطه ای فاقد صمیمیت است، می توان دو نوع رابطه تعریف شده توسط استنبرگ یعنی عشق تهی و عشق ابلهانه را طلاق عاطفی خواند (اولسن و دفراین، 2006 )

تجربه عشق شامل عملکرد اجزا صمیمیت و هوس و تعهدم است که برای دستیابی به یک رابطه سالم و پایدار باید اعتدال را میان این سه عنصر برقرار ساخت (گتمیریان، 1391 )

صفحات کتاب :
205
کنگره :
HQ۷۴۳
دیویی :
۳۰۶/۸۵‬
کتابشناسی ملی :
6242040
شابک :
978-622-7357-06-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه جدایی خاموش