امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غلمان

کتاب غلمان نوشته دل آرام کیهانی فر  داستانی ست تخیلی.  نویسنده کتابش را در پیشگفتار اینگونه معرفی می کند: در این کتاب سعی بر این است که مخاطب از پنجره ای متفاوت نظاره گر دنیا باشد و حس قدردانی اش را نسبت به هدیه با ارزش زندگی تقویت کند. این کتاب بیشتر از آنکه سرگرم کننده باشد، لبریز از مفاهیم معنوی، امید به زندگی، دعوت به زیبا بینی و خوش بینی می باشد که در قالب داستانی دل نشین به شما هدیه شده است.

علاوه بر آن زندگی افراد خاصی را برایتان بازگو و قابل لمس می کندکه با مشکلات روان شناختی مختلف، به خصوص اسکیزوفرنی، دست و پنجه نرم می کنند. این داستان در بستر سرزمین هایی که از جهات مختلف زیر فشار قرار گرفته اند و رو به نابودی و گمنامی هستند. امید بر این است که که روزی دنیا جای بهتری برای زندگی شود.

بخشی از متن کتاب غلمان

خوبی تیمارستان این بود که دیگر لازم نبود به زور پرده ها را بکشم و این پسر بهشتی را مخفی کنم. همه باور کرده بودند که من دیوانه ام. اما وقتی کسی به دیدنم می آمد ترجیح می دادم سکوت کنم تا موجب ناراحتی بیشترشان نشود.

چون هر وقت می خواستم حرف بزنم غلمان بودم و فقط باعث اشک و نا امیدی می شدم. در آن آسایشگاه همه مرا غلمان صدا می کردند و خیلی راحت بودم. می گفتند که بر اثر ضربه مناطقی از مغزم آسیب دیده و دچار بیماری روانی اسکیزوفرنی شده ام. اسم حقیقت وجود مرا گذاشته بودند اسکیزوفرنی. خنده دار است...

صفحات کتاب :
116
کنگره :
‏‫‭PIR۸۳۵۷‬‬
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۵۶۹۰۶۱
شابک :
978-622-292-568-0‬‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه غلمان