امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیش خودمان بماند

کتاب پیش خودمان بماند نوشته سیدمحمد میرموسوی توسط انتشارات سروش منتشر شده است.
داستان کتاب پیش خودمان بماند از زبان مردی بازنشسته روایت می شود که اکنون به یاد دوران خوب خودش می افتد. او در جوانی برای رسیدن به آرزوهایش مصمم بود، تلاش می کرد تا خودش را بالا بکشاند و به آنجایی که آرزو دارد، برسد و تاریخ را آن طوری که خودش دوست دارد، بسازد.

مرد آن روزها برای خودش کسی بود و همه در برابرش تعظیم می کردند؛ به قولی برای خود یال و کوپالی داشت. اما بعد اتفاقی برایش افتاد که دیگران هر از گاهی برایش یادآوری می کنند، اتفاقی که نمی تواند آن را از ذهن و خاطرش پاک کند. دیگران مدام زخم کهنه ی او را تازه می کنند و خاطره ی تلخ آن روزها را برایش زنده می کنند. اتفاق رخ داده تاثیری بزرگ و نه چندان خوشایند بر زندگی اش گذاشت.

بخشی از متن کتاب پیش خودمان بماند

پسرم فوق لیسانس گرفته که چه شده؟! مدت ها دنبال کار گشت و آخرش هیچی. حالا شده لباس فروش مغازۀ مردم. گفتند قدوقامت خوبی دارد و مدلینگ خوبی برای لباس می شود. مدلینگ چیه؟! لباس تازه را بپوشد و بی حرکت بایستد جلوی مغازه.

بی حرکت! مثل مجسمه! لابد بدن سازی رفته برای همین قرتی بازی ها! چه بگویم این مملکت را که فوق لیسانسش می شود این؟! همین پسر بی سواد اوستاقدرت این اداواصول را در آورده. مثل پدرش درس نخوانده و حالا سه تا مغازه به قول خودشان بوتیک دارد. این است نتیجه درس! بد می گویم، بگویید بد می گویی و بزنید توی دهانم! خیلی از جوان ها بی کارند. کسی به مدارک محل نمی گذارد! تره هم خرد نمی کنند!

صفحات کتاب :
200
کنگره :
PIR۸۲۲۳‬‬
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
8777780
شابک :
978-964-12-2166-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه پیش خودمان بماند