امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پرنیان عشق (جلد دوم)

کتاب پرنیان عشق (جلد دوم) اثر عصمت سپهری توسط انتشارات سروش منتشر شده است.
تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، مقاومت و شهادت یک ضرورت است و اهمیت آن زمانی چندبرابر می شود که متوجه باشیم فرهنگ دفاع مقدس صرفاً یک بحث نظری، کتابخانه ای یا آرشیوی نیست، بلکه در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی افراد حضوری مؤثر، دائمی و پررنگ دارد.

در کتاب پرنیان عشق (جلد دوم) سعی شده که از دیدگاه های بیست وشش بانوی ایثارگر در موضوعات ویژگی ها، پیام و وصیت نامه شهدا، دیدگاه های شهید و راویان درباره خانواده و عرصه های فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم. باشد که این حرکت منجر به جریانی برای ثبت، حفظ و ترویج ارزش های به یادگارمانده از شهدا شود.

بخشی از متن کتاب پرنیان عشق (جلد دوم)

تا قبل از ورود به هواپیما، صدای ایشان را داشتم و قول داد وقتی به مقصد رسیدند با من تماس بگیرد. سپس گوشی را خاموش کرد. بارها تماس گرفتیم ولی جواب نداد و هیچ فرد دیگری هم پاسخگو نبود. تا ساعت 5 منتظر بودم و با پیگیری هایی که صورت گرفت، معلوم شد هواپیمایی که در شهرک توحید سه راه آذری سقوط کرده، همان هواپیمایی است که همسرم و همکارانش در آن بوده اند.

بعد از شهادت ایشان من ماندم و یک فرزند کوچک. باور کردن اینکه او دیگر نیست، برایمان خیلی سخت بود. همیشه فکر می کردم ایشان بر می گردد و نبود ایشان را نمی توانستم باور کنم. آخرین تصویر خداحافظی ایشان درحالی که از زیر قرآن ردشان می کردم، در ذهنم حک شده و همواره با من است.

دیویی :
۹۵۵/۰۸۴۳۰۹۲۲‬
کتابشناسی ملی :
8729882
شابک :
978-964-12-2127-2‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
126
کنگره :
DSR۱۶۲۸‬

کتاب های مشابه پرنیان عشق (جلد دوم)