امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهندسی پرسش و تغییر

کتاب مهندسی پرسش و تغییر اثر محمد پایکار توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. مهندسی پرسش و تغییر یک رشته جدید در جهت طراحی انسان موفق است که آموزه ای بین رشته ای و برگرفته از چندین شاخه علوم پایه همچون علم تمرین و علوم ذهنی با رویکردی مهندسی است.

مهندسی پرسش و تغییر نگاهی زیربنایی به ذهن انسان داشته و همانند دیگر رشته های همزادش منشأ بسیاری از اتفاقات خوب و بد را ذهن آدمی می داند.

مهندسی پرسش و تغییر مبتنی بر ظرفیت سازی ذهن بوده و در مرحله نخست بر بالابردن مهارت های ذهنی و فعال سازی پتانسیل های خدادادی مغز انسان متمرکز است چراکه یک مهندس در ابتدا باید ابزار مناسبی در اختیار داشته باشد و همچنین بایستی توجه داشت مهندسی که ابزار ندارد، صرفاً یک عالم است که آگاهی دارد اما ابزاری برای عمل ندارد به کلام شیواتر، عالم بی عمل است.

کتاب مهندسی پرسش و تغییر راه کارهای مهندسی شده ای به افراد می دهد تا مسیر درست تغییر را با پرسش آغاز کرده، با تمرین ادامه داده و با نتایج فوق العاده اثبات کنند.

بخشی از متن کتاب مهندسی پرسش و تغییر

در مواقعی که عرصه زندگی به ما تنگ می شود و احساس می کنیم همه چیز روی سرمان خراب می شود، از موقعیت فاصله بگیریم و تصور کنیم که ماه ها و سال ها از این لحظه گذشته و ما در آن هنگام به عنوان یک خاطره از آن یاد می کنیم. حال به این فکر کنیم که دوست داشتیم الان چه عمل یا عکس العملی از خود نشان دهیم تا در آینده احساس افتخار بیشتری کنیم؟

همان کار، بهترین کار است. شک نکنید. بی درنگ انجاماش دهید. چراکه ذهن ناآگاه ما که به انتقام و بهانه جویی عادت کرده و به عیار وجودی خودش هنوز پی نبرده، این فرصت را به ما نخواهد داد. به عبارت دیگر همیشه سعی کنیم که از موقعیت بدی که در آن قرارگرفته ایم فاصله بگیریم تا بتوانیم بهترین انتخابمان را انجام دهیم.

کتابشناسی ملی :
7549696
شابک :
978-622-7433-27-2
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
135
کنگره :
BF۶۳۲‬
دیویی :
۱۵۳/۴۲‬

کتاب های مشابه مهندسی پرسش و تغییر