نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی 4.0 Marketing

کتاب بازاریابی 4.0  Marketing اثر فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. این اثر را شیما امراله به زبان فارسی ترجمه کرده است.

دنیای فناوری امروز به سرعت حرکت می کند که هر تغییر سرعت دیگری را تسریع می کند. در چنین محیطی داشتن یک مبنا و نقطه مرجع برای کمک به بازاریابان برای یافتن راه خود بسیار مهم است. MARKETING4.0 یک بورس تحصیلی جدید را پایه گذاری می کند و نقطه شروع و یک منبع ارزشمند برای همه کسانی است که در تلاش برای ابداع و درک آینده دیجیتال و تلفن همراه هستند.

درباره کتاب بازاریابی 4.0 Marketing

MARKETING 4.0 یک رویکرد بازاریابی است که تعامل آنلاین و آفلاین بین شرکت ها و مشتریان را ترکیب می کند، سبک را با ساختار در ایجاد مارک ها ترکیب می کند و در نهایت ارتباط ماشین و ماشین را با تماس انسان به انسان برای تقویت تعامل مشتری تکمیل می کند. این به بازاریابان کمک می کند تا به اقتصاد دیجیتال منتقل شوند که مفاهیم کلیدی بازاریابی را دوباره تعریف کرده است. بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی در بازاریابی 4.0 با هدف نهایی پیروزی در حمایت از مشتری وجود دارد.

اینترنت و فناوری اطلاعات، بازاریابی را به طور اساسی تغییر می دهد. کتاب بازاریابی 4.0 Marketing نگاه شما را برای بازاریابی در دوران جدید باز می کند.

بخشی از متن کتاب بازاریابی 4.0 Marketing

همیشه معتقد بودیم که کلمه بازاریابی باید به صورت زیر نوشته شود «بازاریابی ». در مورد برخورد با بازار دائماً در حال تغییر و اینکه برای فهم بازاریابی پیشرفته، باید درک کنیم که بازار در سال های اخیر چگونه در حال تحول بوده است. نوشتن آن به این طریق به ما یادآوری می کند که بازاریابی همین است سرنخ ها و روندها برای دیدن ما وجود دارد. نسل جدیدی از مشتریان، کسانی که در آینده نزدیک اکثریت خواهند بود، در سطح جهانی در حال ظهور هستند - جوان، شهری، طبقه متوسط با تحرک و ارتباط قوی. در حالی که بازارهای بالغ با جمعیت سالخورده سروکار دارند، بازارهای نوظهور از سود جمعیتی جمعیت جوا نتر و مولدتر بهره می برند. آن ها نه تنها جوان هستند. آن ها همچنین به سرعت به مناطق شهری مهاجرت می کنند و سبک زندگی در شهرهای بزرگ را می پذیرند. اکثریت آن ها در طبقه متوسط یا بالاتر هستند و بنابراین درآمد قابل توجهی برای خرج کردن دارند. آن ها با حرکت از وضعیت اجتماعی-اقتصادی پایین تر، آرزوی دستیابی به اهداف بزرگتر، تجربه چیزهای بهتر و الگوبرداری از رفتارهای افراد طبقات بالاتر را دارند. این ویژگی ها آن ها را به بازاری قانع کننده برای بازاریابان تبدیل می کند.

صفحات کتاب :
150
کنگره :
HF۵۴۱۵
دیویی :
۶۵۸/۸
کتابشناسی ملی :
8922318
شابک :
978-622-292-816-2
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه بازاریابی 4.0 Marketing