امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
189,000
15%
ت 160,650
نظر شما چیست؟

کتاب هنوز هم من به نویسندگی جوجو مویز و ترجمه کتاب Still Me توسط راضیه مرادی می باشد که توسط انتشارات میلکان روانه بازار کتاب شده است.

معرفی رمان هنوز هم من

کتاب هنوز هم من پس از رمان «من پیش از تو» و «پس از تو»، داستان پرفراز و نشیب لوئیزا کلارک است که برای کار به نیویورک رفته را روایت می کند. کتاب هنوز هم من یکی از پرفروش ترین آثار سال 2018 و بهترین کتاب داستانی این سال از نظر کاربران سایت گودریدز قرار گرفته است. جوجو مویز، با نگاه تیزبینانه، روایتی از نحوه ی شناخت خویشتن و لزوم از خود گذشتگی صادقانه در زندگی برای نیل به خواسته ها را بیان می کند. 
کتاب هنوز هم من، حسن ختام مناسبی برای آثار پیشین مویز می باشد. این کتاب دارای یک روایت طنز گونه است که با یک حس همزاد پنداری و صداقت همراه است. این گونه است که خواننده را تا آخر مشتاق نگه می دارد.
درحالی که این سه گانه همانند یک داستان عاشقانه آغاز شده، اما نویسنده سعی کرده است آن را شرح دهد. این روش آسان مویز برای ایجاد رابطه ای عمیق میان شما و شخصیت اصلی داستانش است.
مویز در این 3 کتاب سعی کرده است، یک داستان عاشقانه را بیان کند و یک رابطه عمیق میان مخاطب و شخصیت اصلی داستان ایجاد کند.
نویسنده به مخاطب داستانی راجع به یادگیری عشق به خود را یادآوری می کند.
دختری که در ابتدای رمان جرات تغییر کردن و ریسک پذیری را نداشت، در آخرین جلد کتاب (هنوز هم من) به این نتیجه رسید که کی باید از خودگذشتگی کند و کی باید برای رسیدن به آرزوهایش به خودش متکی باشد و آرزوهایش رو فدای دیگران نکند.

خلاصه کتاب هنوز هم من

کلارک پی برده است که...
کیلومتر ها بین دوستش سام در لندن و خانه ی جدیدش در نیویورک فاصله است.
او می داند کارفرمای جدیدش آدم خوبی است ولی همسرش رازی را از او مخفی می کند.
چیزی که او نمی داند این است که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند، زیرا این فرد او را عشقی می اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود.
لو نمی داند چه کند، ولی می داند با تصمیمش دنیایش تغییر می کند.
او نمی داند آیا از منطقه امن ایجاد شده خود خارج شود یا به استقبال تجربه های جدید برود؟
لو می خواهد بداند اگر عاشق کسی باشی، باید رویاهایت را کنار بگذاری؟ یا هر دو را می توانی با هم داشته باشی؟

بخشی از کتاب هنوز هم من

نیتن گفت:
ـ نه. بلیط تئاتر، رستوران، یا این که لباس هایت را کدام خشک شویی بدهی. اینجا خیابان پنجم هست. خدایا. توی لندن پس چی کار می کردی؟

خانوادهٔ گاپنیک در طبقه دوم و سوم یک ساختمان آجرقرمز با معماری سبک گوتیک و متراژی ششصد و پنجاه مترمربع سکونت داشت و در آن بخش از نیویورک ساختمان دوبلکس کم نظیری بود که نسل اندرنسل در خانوادهٔ ثروتمند گاپنیک دست به دست شده بود. نیتن به من گفت ساختمان لوری تقلیدی بود از ساختمان مشهور داکوتا در مقیاسی کوچک تر و یکی از قدیمی ترین ساختمان های آپرایست.
ساید بدون کسب رضایت هیئت مدیره ساختمان، که آن هم سرسختانه برهرگونه تغییری مخالفت می ‌کرد، خرید و فروش آپارتمان های آن ساختمان ممکن نبود. جایی که مجتمع های آپارتمانی پرزرق و برق این سو و آن سوی پارک با آن رستوران ها و باشگاه‌ های ورزشی و استخرهای مخصوص کودکان محل سکونت نوکیسه هایی مانند اعضای الیگارشی روسی، ستارگان پاپ، غول های چینی و بیلیونرهای تکنولوژی بود، ساکنان ساختمان لوری علاقه مند به همان سبک های سنتی بودند.
این آپارتمان ها نسل به نسل گشته و ساکنانش به سیستم لوله‌کشی دهه ۱۹۳۰ خو گرفته بودند، برای تغییراتی فراتر از تعویض کلید برق جنگ ‌ودعواهای لفظی مفصلی می کردند و تغییر و تحولات نیویورک را در اطراف خود نادیده می گرفتند، درست مثل وقتی که آدم یک گدای تابلو مقوایی به دستی را در خیابان نادیده می گیرد.
وقتی به سمت بخش خدمتگزاران می رفتیم، من آپارتمان دوبلکس شیک و مجلل را با آن کف پارکت و سقف بلند و پرده‌ های ضخیم و طرحدار قدی از نظر گذراندم. بخش مستخدمین که در انتهای طبقه دوم در یک راهروی باریک و دراز منتهی به آشپزخانه واقع بود، فضایی بی قاعده و باقیمانده ای از سال های دور بود. ساختمان های جدید و بازسازی شده فاقد بخش مستخدمین بودند: خدمتکارهای زن و پرستارهای بچه با قطار از نیوجرسی یا کویینزمی آمدند و بعد از تاریکی هوا برمی گشتند. اما خانواده گاپنیک از همان ابتدای ساخت ساختمان این اتاق های کوچک را در اختیار داشته اند. این اتاق ها غیرقابل فروش و غیرقابل تغییر کاربری و طبق اسناد و مدارک متعلق به مالک اصلی آپارتمان بودند و چیزی بیشتر از انباری نبودند، برای همین جای تعجب نداشت اگر انباری تلقی می شدند.
نیتن در اتاقی را باز کرد و وسایلم را زمین گذاشت.

قیمت کتاب هنوز هم من

کتاب هنوز هم من با قیمت مناسب در فراکتاب موجود است.

فیلم هنوز هم من

فیلمی تحت عنوان هنوز هم من، هنوز ساخته نشده است اما این ماجرا و داستان برای فیلم سازان گزینه خوبی می باشد.

جملاتی از کتاب هنوز هم من

کتاب ها هستند که به آدم درس زندگی می‌ دهند. کتاب ها به آدم درس همدلی می دهند. اگر بتوانی از جایی کتاب کرایه کنی، دیگر مجبور نیستی بروی بخری. بنابراین آن کتابخانه منبع حیاتی است! لوئیزا وقتی کتابخانه ای تعطیل می شود، فقط درِ یک ساختمان نیست که بسته می شود، بلکه امید هم همراهش تعطیل می شود.
...
من آدم حسودی نیستم، اگر کسی دوستت دارد حتما به تو وفادار می ماند، اگر آن قدر دوستت ندارد که با تو بماند، پس اصلا ارزشش را ندارد.

کتاب باز هم من

کتاب باز هم من، همان کتاب Still Me اثر جوجو مویز، نویسنده انگلیسی است که برخی آن را هنوز هم من ترجمه کرده اند و در ماه ژوئن 2018 به بازار روانه شده است. باز هم من، به بیان ادامه ماجراجویی‌های «لوئیسا کلارک» پس از کتاب‌های «من پیش از تو» و «پس از تو» می پردازد.

خرید کتاب هنوز هم من

برای خرید نسخه چاپی کتاب هنوز هم من، با تخفیف به سایت و یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

خرید کتاب هنوز هم من

مشخصات کتاب هنوز هم من در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: میلکان
نویسنده: جوجو مویز
مترجم: راضیه مرادی
تعداد صفحه: 436
موضوع: رمان خارجی
قالب: چاپی 

 

صفحات کتاب :
436
دیویی :
823/92
شابک :
9786008812043
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه هنوز هم من