امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جهانی از اعداد

کتاب جهانی از اعداد نه یک کتاب برای مطالعه داستان وار که راهنمایی برای کسب اطلاع و دریافت تحلیل از وضعیت اکنون و آینده جهان است. به همین دلیل باید با دقت و ریزبینی این کتاب را بخوانید.

قوی ترین اقتصاددان ها و روزنامه نگاران اقتصادی دور هم جمع شده اند و کتاب جهانی از اعداد را در قالب رتبه بندی ها، نمودارها و جدول ها تهیه کرده اند. این کتاب می تواند مورد استفاده هر کسی قرار بگیرد که نیازمند آگاهی یافتن از وضعیت دنیای امروز است.

اقتصاد ایران به شدت به تحلیل و آینده پژوهی نیاز دارد. کتاب جهانی از اعداد تلاش موثری است در جهت یافتن آمار، اطلاعات و مبانی تحلیلی برای اهل فن. امیدواریم که بخش خصوصی کشور با آگاهی از وضعیت اکنون و آینده جهان بتواند به درستی برنامه های توسعه محور خود را تنظیم کند.

بخشی از متن کتاب جهانی از اعداد

جهانی از اعداد در بخش نخست تقریبا هر نوع شاخص اقتصادی و حتی اجتماعی را بررسی کرده « بی گمک » و به روزترین آمار را درباره آن ها آورده است. یکی از مهمترین شاخص ها نیز شاخص است که ابداع اکونومیست است و اکنون به عنوان یکی از معتبرترین شاخص های اقتصادی در میان اقتصاددان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این شاخص در حقیقت اقتصاد را روی یک برگر می آورد. البته بررسی این شاخص تنها در کشورهایی امکان پذیر است که ساندویچ های مک دونالد در آن ها به فروش می رسد.

صفحات کتاب :
256
کنگره :
HA۱۵۵‏‫‭/ج۹ ۱۳۹۷‬‬
دیویی :
‫‬‭‬‭۳۱۰/۰۵
کتابشناسی ملی :
5180252
شابک :
9786229911624‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه جهانی از اعداد