امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ابتکارات صرفه جویانه

کتاب ابتکارات صرفه جویانه توسط ناوی رادجو و جیدیپ پرابهو نوشته شده است.
ابتکارات صرفه جویانه با توسعه دادن ملت ها به واسطه ضرورت های مصرف، به یکی از الزامات استراتژیک کسب وکار در اقتصادهای توسعه یافته تبدیل شده است؛ کشورهایی که در آن ها مصرف کنندگان متقاضی کالاهایی با قیمت مناسب و بادوام هستند.

جریان دانش صنعتی به یک خیابان دوطرفه تبدیل شده که در آن، شمال و جنوب و شرق و غرب از یکدیگر یاد می گیرند و با هم تبادل دانش می کنند. هیچ کدام از رهبران کسب وکار در قرن بیست ویکم نمی توانند تغییر الگویی را که به تفصیل در این کتاب تشریح شده، نادیده بگیرند.

«ابتکارات صرفه جویانه »عصاره سال ها تفکر و آزمون و خطا را به یک  کتاب راهنمای موثر و مبتکرانه برای شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل کرده است. خواندن کتاب ابتکارات صرفه جویانه بر مدیران اجرایی واجب است.

بخشی از متن کتاب ابتکارات صرفه جویانه

رکود درآمدها باعث شده مصرف کننده طبقه متوسط، عطش زیادی برای کالاهای ارزان تر با ارزش های بهتر و بیشتر داشته باشد. در نتیجه همین تقاضا هم می تواند به خودیِ خود شرکت کنندگان و زنجیره تأمین را وادار کند با کمترین منابع، بیشترین و بهترین تولید را داشته باشند تا بتوانند نیازهای طبقه متوسط و کم درآمد را برطرف کنند.

قضیه فقط مربوط به هزینه و درآمد نیست، مباحث محیط زیستی نیز در میان است. در حالی که منابع طبیعی از میان می رود، شرکت ها راهی جز این ندارند که جلوی کاهش منابع طبیعی را بگیرند. در واقع چاره ای جز این کار باقی نمانده است.

صفحات کتاب :
368
کنگره :
HD۵۳‏‫‭/ر۲‮الف‬۲ ۱۳۹۷
دیویی :
۶۵۸/۴۰۶۳
کتابشناسی ملی :
5572537
شابک :
978-622-99116-4-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه ابتکارات صرفه جویانه