امتیاز
5 / 4.7
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
57,000
50%
ت 28,500
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
85,000
50%
ت 42,500
خرید چاپی
195,000
10%
ت 175,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب آن بیست و سه نفر به قلم احمد یوسف‌زاده داستان هشت ماه از اسارت نه‌ساله‌ی یکی از همین ۲۳ نفر نوجوان قهرمان کتاب است که رهبر انقلاب هم در نخستین روزهای سال ۹۴، آن را خوانده و بر آن تقریظی هم نوشته‌اند.

معرفی کتاب آن بیست و سه نفر

کتاب آن بیست و سه نفر اما به‌جز روایت ماجرای اسارت نوجوانان کرمانی، پرده از فراتر بودن جنگ به آنچه در جبهه‌ها اتفاق می‌افتد نیز برمی‌دارد. یوسف‌زاده وقتی از مهر مادرش می‌نویسد که دل کندن از کوچکترین فرزند برایش دشوار است، وقتی از مادر «اکبر دانشی» می‌نویسد که به واسطه‌ی برادرش به او پیغام داده که بعد از مرگ پدر، تو تنها نان‌آور خانه‌ای و دلخوشی خانواده‌ی شش نفره به توست و ما را به که می‌سپاری، و ده‌ها اتفاق دیگر از این دست، آن‌ها را به‌خوبی به تصویر ‌کشیده و مخاطب، خیلی خوب می‌فهمد که جنگ صرفا «خط مقدم» نیست و تا عمق شهرها و روستاها نیز امتداد پیدا می‌کند.

کتاب آن بیست و سه نفر حاوی خاطرات 23 نوجوان است که توسط ارتش بعث، در عملیات بیت المقدس به اسارت درآمدند و دیکتاتور عراق سعی داشت از این نوجوانان برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران استفاده کند.

خلاصه کتاب آن بیست و سه نفر pdf

کتاب آن بیست و سه نفر به روایت بخشی از خاطرات اسارت 9 ساله یکی از آزادگان دفاع مقدس با نام احمد یوسف زاده می‌پردازد. نویسنده آن بیست و سه نفر احمد یوسف زاده است که درواقع در این اثر به روایت خاطرات خود پرداخته است.

احمد یوسف زاده در زمان نوجوانی خود به همراه 22 تن از دیگر اسیران جنگ که همه 13 تا 17 سال سن داشتند برای دیدار با صدام انتخاب می‌شوند.
دیداری که از آن به عنوان یکی از مهمترین وقایع این جنگ هشت ساله یاد می‌شود چون صدام قصد داشت از این دیدار به عنوان جنگی روانی استفاده کنند اما این نوجوانان ورق را برگرداندند.

دانلود نسخه صوتی و الکترونیک کتاب آم بیست و سه نفر

 بخشی از متن کتاب آن 23 نفر

همۀ راه‌ها، به جز راهی که به اسارت ختم می‌شد، یکی بعد از دیگری بسته شده بود. تن دادن به اسارت آخرین راهی است که یک جنگجو به آن می‌اندیشد.
اما، وقتی خشاب‌هایت خالی باشد و تانک‌های دشمن محاصره‌ات کرده باشند و پیاده نظام آن‌ها لولۀ تفنگش را به سویت نشانه رفته باشد، تن دادن به اسارت اولین فکری است که مثل طوفان توی مغزت می‌پیچد و دیوانه‌ات می‌کند.

دیدن دشمن از نزدیک حس غریبی دارد. استشمام بوی ادکلنی که زده است، نحوۀ لباس پوشیدنش، طرز نگاه و رنگ پوستش، تُن صدا و زبان گفت‌وگویش، همه و همه به تو می‌گویند که دشمن در یک قدمی توست؛
دشمنی که همیشه به او فکر کرده‌ای، دشمنی که تا آن لحظه فقط انفجار توپ و خمپاره‌اش را دیده‌ای حالا تفنگش را از فاصلۀ دو متری به طرف تو گرفته است و از تو می‌خواهد دست‌هایت را بالا ببری و تسلیم او بشوی.

متن تقریظ رهبری بر کتاب آن بیست و سه نفر

در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ی شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم.
به این نویسنده‌ی خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ی این زیبائی ها، پرداخته‌ی سرپنجه‌ی معجزه‌گر اوست درود می فرستم و جبهه‌ی سپاس بر خاک می سایم.

یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ی این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.

۹۴/۱/۵

 pdf کتاب آن ۲۳ نفر رایگان

دانلود رایگان آن بیست و سه نفر در فراکتاب ممکن نیست. اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک و صوتی، امکان مطالعه و شنیدن رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است. دانلود رایگان کتاب آن بیست و سه نفر pdf باعث تضییع حق نویسنده و ناشر می‌شود.

دانلود رایگان کتاب صوتی آن بیست وسه نفر

کتاب صوتی آن بیست و سه نفر در فراکتاب عرضه شده است اما باید برای شنیدن متن کامل کتاب آن را خریداری نمایید.

خرید کتاب آن بیست و سه نفر

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب آن بیست و سه نفر pdf و دانلود کتاب صوتی آن بیست و سه نفر و خرید کتاب آن بیست و سه نفر چاپی با تخفیف ویژه فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت تهیه کنید.

خرید کتاب آن بیست و سه نفر

مشخصات کتاب آن بیست و سه نفر در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: سوره مهر
نویسنده: احمد یوسف زاده
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 303
موضوع: خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده از اسارت با 22 نوجوان دیگر در دفاع مقدس
قالب: pdf اختصاصی، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
303
کنگره :
‏‫‬DSR1629‭/ی86آ3 1396
دیویی :
‏‫‬‮‭955/0843092‭‬‬
کتابشناسی ملی :
4753194
شابک :
‫‬‮‭‭978-600-03-1679-2‬
سال نشر :
1396
شابک دیجیتال :
978-600-03-

کتاب های مشابه آن بیست و سه نفر