کتاب هشت راز نظامیان برای سرمایه گذاری و کارآفرینی pdf

کتابی ویژه از پدر پولدار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
نظر شما چیست؟
«هشت راز نظامیان برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی» نوشته رابرت کیوساکی( -۱۹۴۷)، سخنران انگیزشی و آموزگار مهارت‌های کسب و کار است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«این کتاب برای کسانی نوشته شده که کارآفرین‌اند یا در این فکر هستند که روزی سرمایه‌گذار شوند. این کتاب برای مردان و زنانی نیز نوشته شده که زمانی در بخش‌های نظامی خدمت کرده‌اند و یا خدمت می‌کنند، زیرا فرآیند تحصیلی خاص و سختی را گذرانده‌اند که برای تمام کارآفرینان لازم و ضروری است.

شاید بدانید از هر ده کسب و کار جدید ۹ مورد در پنج سال اول با شکست مواجه می‌شود. دلیل اولیه که اغلب کارآفرینان جدید شکست می‌خورند برخوردار نبودن از آموزش و توانایی لازم است که باید برای تحمل سختی‌های کارآفرین بودن از آن بهره‌مند باشند. گروهی آن را پایداری و گروهی دیگر سرسختی می‌نامند.

در بخش نظامی به این صورت تعریف می‌شود: "برخیزید، چکمه‌ها را در بیاورید، برای خودتان اظهار تأسف نکنید، شصت خود را مک نزنید، لب‌هایتان را آویزان نکنید و دوباره ادامه دهید. مادرتان از وجود شما شرمسار است، زیرا او خیلی سرسخت‌تر از شماست. " فکر می‌کنم به نکته مورد نظر من پی‌بردید.

دلیل مهم دیگر شکست اغلب کارآفرینان، سیستم تحصیلی است که به افراد آموزش می‌دهد کارمند باشند نه کارآفرین. دنیای کارمندی بسیار متفاوت از دنیای کارآفرینی است. یک تفاوت بزرگ مفهوم "چک حقوق" است. اگر کارمند چک حقوق خود را دریافت نکند کار را متوقف می‌کند و به دنبال شغل جدید خواهد بود. این در حالی است که کارآفرین باید آنقدر سرسخت باشد که بتواند بدون چک حقوق، حتی برای چند سال، کار کند. در دنیای کسب و کار در ظاهر کارآفرینان نسبت به کارکنان‌شان ساعت کمتری به کار مشغول هستند. این در حالی است که با اتمام ساعات کاری کارمندان، تازه کار اصلی کارآفرین‌تان در پشت صحنه شروع می‌شود.»
صفحات کتاب :
232
کنگره :
HD57/7‫‬‮‭/ک9ھ5 1394
دیویی :
658/4092
کتابشناسی ملی :
3926365
شابک :
‫‬‭978-600-6235-71-4‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه هشت راز نظامیان برای سرمایه گذاری و کارآفرینی