خرید و دانلود کتاب های سعید علامیان

سعید علامیان

سعید علامیان به سال 1334 در تهران به دنیا آمد. در فروردین سال 1360 حرفه روزنامه نگاری را در روزنامه جمهوری اسلامی شروع کرد که تا سال 1368 ادامه یافت. او در این مدت صفحه جبهه و جنگ را در آن روزنامه تأسیس کرد و به عنوان خبرنگار در جبهه ها حضور یافت. علامیان در مهرماه سال 1367 در میان هنرمندان برگزیده هشت سال دفاع مقدس، لوح زرین پیام امام خمینی(ره)، دیپلم افتخار و نشان طلای یادبود مجتمع هنر و ادبیات دفاع مقدس را در رشته خبرنگاری دریافت کرد. او پس از جنگ، کار در مطبوعات را دنبال کرد، که از جمله هشت سال سردبیری هفته نامه ری از 1370 تا 1378 و همچنین سردبیری فصلنامه فرهنگ پایداری از 1383 تا 1385 را می توان نام برد که حاصل آن هشت جلد فصلنامه مزبور بود.

او علاوه بر این، دبیر سرویسی بخش اجتماعی روزنامه ایران و روزنامه سیاست روز و نیز فعالیت در نشریات مختلف دیگر را در کارنامه 30 ساله روزنامه نگاری خود دارد، که تا امروز با انتشار گزارش و یادداشت در مطبوعات تداوم داشته است.

سعید علامیان

کتاب حاج قاسمی که من میشناسم

کتاب حاج قاسمی که من میشناسم به روایت حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی (نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه) از همرزمی و دوستی ایشان با حاج قاسم سلیمانی می پردازد. حجت الاسلام علی شیرازی در این کتاب که به اهتمام سعید علامیان نوشته شده، خاطرات نزدیک به چهل سال رفاقت با شهید سلیمانی را بازگو می کند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب حاج قاسمی که من میشناسم، در قالب کتاب چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

کتاب ملاقات در فکه زندگی

کتاب ملاقات در فکه زندگی نامه شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی)، به نویسندگی سعید علامیان می باشد که توسط انتشارات سوره مهر، منتشر شده است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب ملاقات در فکه، در قالب کتاب چاپی و الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

مجموعه کتاب برای تاریخ می گویم

مجموعه کتاب برای تاریخ می گویم، خاطرات محسن رفیق دوست، به نویسندگی سعید علامیان می باشد که توسط انتشارات سوره مهر، منتشر شده است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب برای تاریخ می گویم، در قالب کتاب چاپی و الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

کتاب دارساوین

«دارساوین» اثری مستند در حوزه خاطرات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که در آن خاطرات سردار فتح الله جعفری نوشته شده است. این کتاب در بردارنده خاطرات شفاهی و بر اساس متن یادداشت های روزانه وی و به صورت پرسش و پاسخ تدوین شده است.

سعید علامیان درباره این کتاب گفت: «دارساوین» خاطرات جالبی از نحوه استقرار امام خمینی(ره) در قم و زمان انتقال ایشان به بیمارستان قلب تهران را در بر دارد. همچنین خاطراتی درباره استقرار ایشان در ساختمانی واقع در خیابان دربند در فروردین سال 1359 بیان شده که پیش از این منتشر نشده بود.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب دارساوین در قالب کتاب الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

کتاب مسافران وطن

کتاب مسافران وطن نوشته سعید علامیان، شامل مجموعه خاطرات ۴۷ آزاده خط لوله نفت کشور است که ‏طی هشت سال دفاع مقدس به منظور حفظ و نگهداری لوله‌های انتقال نفت از پالایشگاه‌ها تلاش می‌کردند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب مسافران وطن، در قالب کتاب الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

کتاب لشکر آچار به دست

کتاب لشکر آچار به دست، به نویسندگی سعید علامیان می باشد که توسط انتشارات فاتحان، منتشر شده است.

نگارنده بر این اعتقاد است که این کتاب اگرچه به خاطرات حاج‌رضا نیک‌ آیین می‌پردازد؛ ولی خواننده محترم را با نقش پررنگ و کلیدی کسبه و صنف‌های فنی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن، به‌ویژه در جنگ تحمیلی آشنا خواهد کرد؛ نقشی که تاکنون در دنیای نشر مورد‍ِ غفلت قرار گرفته است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب لشکر آچار به دست، در قالب کتاب الکترونیکی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

در جدول زیر بیوگرافی سعید علامیان را مشاهده کنید.

زندگی نامه سعید علامیان
نام و نام خانوادگی: سعید علامیان
تاریخ تولد: سال 1334
محل تولد: تهران
حوزه فعالیت: مطبوعات و دفاع مقدس

 

 

 

 

بیشتر