خرید و دانلود کتاب های مریم عرفانیان

مریم عرفانیان

مریم عرفانیان متولد سال 1359 ، نویسنده و زندگی نامه نویس می باشد. مریم عرفانیان نوروز در تیرماه سال ۱۳۵۹ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمد. در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد. از سال ۱۳۷۸ با نوشتن داستان های کوتاه درباره­ ی شفا یافتگان حرم رضوی برای مجله بین المللی زائر کار خود را آغاز نمود.

زندگی نامه مریم عرفانیان

مریم عرفانیان نوروز در تیرماه سال ۱۳۵۹ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمد. در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد. از سال ۱۳۷۸ با نوشتن داستان های کوتاه درباره­ ی شفا یافتگان حرم رضوی برای مجله بین المللی زائر کار خود را آغاز نمود.

اولین کتاب او به نام “پاییز آن سال­ ها” مجموعه داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس می­ باشد.

بیش از ۲۰ کتاب از این نویسنده به چاپ رسیده است از جمله: “گرم ترین شب زمستانی” و “چشم های شرجی” . آخرین کتاب وی “راهی برای رفتن” در دست چاپ می ­باشد.

ایشان در زمینه ­ی فیلمنامه نویسی هم فعال است.کسب رتبه برتر نخستین جشنواره شهر بهشت در سال ۸۴ و کسب مقام برتر استانی در مسابقه داستانی بسیج هنرمندان در سال ۹۰ و ۹۱ و کسب مقام استانی در مسابقه عفاف و حجاب از جمله موفقیت­ های وی است.

مریم عرفانیان

آثار مریم عرفانیان

از آثار این نویسنده میتوان به «راهی برای رفتن »، «تا ابد با تو می مانم»، «طائر قدس»، «ماه عسل»، «به وقت اردیبهشت»، «کتاب یک قطره از این دریا»، اشاره کرد.

معرفی کتاب تا ابد با تو می مانم

کتاب تا ابد با تو می مانم؛ خاطرات مریم مقدس، همسر سردار جانباز اکبر نجاتی، است که به‌همت مریم عرفانیان در انتشارات به نشر منتشر شده است.

خرید کتاب تا ابد با تو می مانم

برای خرید کتاب تا ابد با تو می مانم، بصورت الکترونیکی، صوتی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. کتاب های الکترونیکی را پس از دانلود فقط در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

معرفی کتاب به وقت اردیبهشت

کتاب به وقت اردیبهشت روایت زندگی شهید حسن قاسمی دانا را به تصویر میکشد.

کتاب به وقت اردیبهشت مریم عرفانیان قطره‌ای از دریای بیکران عشق جوانی به حضرت زینب (س) است.

این کتاب معطر به خاک شلمچه و حرمین شریفین و شهادت است و واگویه‌ها و دلتنگی‌های مادری را بازگو می‌کند که با دوری فرزندش می‌سازد.

خرید کتاب به وقت اردیبهشت

برای خرید کتاب به وقت اردیبهشت، بصورت الکترونیکی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. کتاب های الکترونیکی را پس از دانلود فقط در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

معرفی کتاب یک قطره از این دریا

کتاب حاضر به قلم سید احمد ماجدی جلد اول از مجموعه کتاب‌های یک قطره تا دریا با موضوع داستانی همراهی قطره ای از شب معراج پیامبر (ص) با وی و در ادامه داستان های زندگی پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) ازنگاه قطره می باشد که جلد اول آن در 24 صفحه و قطع جیبی به چاپ رسیده است.

خرید کتاب یک قطره از این دریا

برای خرید کتاب یک قطره از این دریا، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

معرفی کتاب همیشه منتظر

کتاب همیشه منتظر که توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده، روایتگر خاطرات فاطمه وثوقی نیا، همسر شهید مدافع حرم سردار حاج محسن قاجاریان به قلم مریم عرفانیان می باشد. این اثر بر اساس زندگی این شهید بزرگوار، سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان نوشته شده است.

خرید کتاب همیشه منتظر (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf کتاب همیشه منتظر فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی و چاپی تهیه کنید.معرفی کتاب روزهای لاجوردی

کتاب «روزهای لاجوردی» به زندگی ‌نامه سردار شهید مهدی لاجوردی از فرماندهان زرهی گردان امام سجاد (ع) با بیانی روان و صمیمی می‌ پردازد.

«روزهای لاجوردی» بیست و هفتمین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ ها به قلم مریم عرفانیان است که به زندگی ‌نامه سردار شهید مهدی لاجوردی از فرماندهان زرهی گردان امام سجاد (ع) لشکر 27 محمد‌ رسول ‌الله (ص) با بیانی روان و صمیمی می‌ پردازد.

کتاب حاضر مخاطب را با متنی جذاب و خواندنی با واقعیت‌ های زندگی سردار شهید از دوران کودکی تا زمان شهادت و بر اساس مصاحبه‌ هایی که با خانواده و دوستان و همرزمانش شده به دور از بزرگ نمایی، شعارزدگی و خیال پردازی رو به رو میکند.

خرید کتاب روزهای لاجوردی

برای خرید کتاب روزهای لاجوردی، بصورت الکترونیکی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. کتاب های الکترونیکی را پس از دانلود فقط در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

معرفی کتاب طائر قدسی

کتاب طائر قدسی جلد سیزدهم از مجموعه مدافعان حرم و نوشته مریم عرفانیان است. این کتاب در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است. بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد.

خرید کتاب طائر قدسی

برای خرید کتاب طائر قدسی، بصورت الکترونیکی و چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. کتاب های الکترونیکی را پس از دانلود فقط در اپلیکیشن می توانید مطالعه کنید.

معرفی کتاب راهی برای رفتن

کتاب راهی برای رفتن ماجرای پرستاری به نام بتول خورشاهی است که از مبارزان دوران طاغوت است و پس از شهادت برادرش، برای کمک رسانی، راهی جبهه های حق علیه باطل می شود. ایشان در سال 66 به حج مشرف شده و در برائت از مشرکین، توسط رژیم آل سعود اسیر می شود که نهایتا به طرز معجزه آسایی موفق به فرار می‌شود.

خرید کتاب راهی برای رفتن

در فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب در اختیار شماست و قبل از خرید کتاب، جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

معرفی کتاب شهید نورعلی شوشتری

کتاب شهید نورعلی شوشتری جلد سی ام از مجموعه نیمه پنهان ماه و نوشته مریم عرفانیان است که در انتشارات روایت فتح به قلم مریم عرفانیان، به چاپ رسیده است. انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد.کتاب شهید نورعلی شوشتری، روایاتی از زندگی و رشادت های این شهید بزرگ دفاع مقدس است.

خرید کتاب شهید نورعلی شوشتری

در فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب در اختیار شماست و قبل از خرید کتاب، جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

معرفی کتاب پاییز آن سال ها

کتاب پاییز آن سال ها توسط انتشارات سخن گستر، روانه بازار کتاب شده است و به نویسندگی، مریم عرفانیان می باشد.

باید یادمان باشد مردانی را که گمنام زیستند و گمنام رفتند.

آنان که با اندیشه‌ای والا و روحی بزرگ، تمامی موجودیت خویش را در ایثار و از خودگذشتگی، میان خاکریزهای عشق و خون به جای گذاشتند و به ملکوت شتافتند.

خرید کتاب پاییز آن سال ها

در فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب در اختیار شماست و قبل از خرید کتاب، جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

معرفی کتاب سروها ایستاده می مانند

کتاب سروها ایستاده می مانند نوشته مریم عرفانیان است که توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است. کتاب سروها ایستاده می مانند اثری خواندنی است که زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم، حسن قاسمی دانا را تصویر می کند.

"شهدای مدافع حرم طعمی از ایثار و از خود گذشتگی را در دنیای ناجوانمردی ها به کاممان چشاندند."

خرید کتاب سروها ایستاده می مانند

جهت خرید نسخه چاپی و دانلود نسخه pdf و الکترونیکی کتاب سروها ایستاده می مانند می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

بیشتر