دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

معرفی پرفروش ترین و بهترين كتاب های موفقيت

تیر 1401 . فراکتاب

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترين كتاب های موفقيت که جزو پرفروش‌ترین ها نیز هستند بپردازیم. اگر شما هم دغدغه بهود شرایط فعلی زندگیتان را دارید، تا انتها همراه ما باشید.

بهترين كتاب های موفقيت

روان انسان یکی از بخش‌های مهمی است که در این دغدغه و شلوغی‌ها روزمره باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. یک روان سالم و دور از آشفتگی به ما در راستای رشد و موفقیت کمک می‌کند. در کنار آرامش روان، کسب اطلاعات صحیح در ارتباط با مسیر و همچنین دانستن عادت‌ها و روش‌هایی که افراد موفق در زندگی خود داشته‌اند می‌تواند تأثیر زیادی در رشد و پیشرفت افراد داشته باشد.

کتاب پدر پول‌دار، پدر بی‌پول رابرت کیوساکی

دیگر پیشنهاد عالی در این زمینه مجموعه کتاب‌های هوش مالی و موفقیت از رابرت کیوساکی است. کتاب‌های مربوط به هوش مالی به‌خصوص کتاب پدر پول‌دار پدر بی‌پول از جمله کتاب‌هایی است که در سال‌های اخیر در ایران فروش ویژه‌ای داشته است.
باتوجه‌به اینکه این روزها پکیج‌های زیادی در این زمینه به فروش می‌رسد اگر می‌خواهید با کمترین هزینه اصولی‌ترین راه‌های مرتبط به پول‌دار شدن را بدانید این کتاب می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در صورتی که می خواهید نسخه صوتی این اثر را تهیه کنید، می توانید از طریق این بخش اقدام کنید: دانلودکتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول

از دیگر کتاب‌های رابرت کیوساکی در این زمینه می‌توان به پدر پول‌دار پدر بی‌پول، بچه ثروتمند، بچه زرنگ، چهارراه پول‌سازی و هوش مالی خود را افزایش دهید اشاره کرد. این کتاب‌ها عقاید افراد را برای موفقیت و خوشبختی همچنین کسب ثروت تغییر می‌دهد.
با خواندن این کتاب‌ها در کنار نکات آموزنده یاد می‌گیرید که موضوعی فراتر از زرنگی، هوش، شانس و خرافات در زندگی تأثیرگذار هستند و در واقع برنامه‌ریزی مالی به‌صورت صحیح است که می‌تواند افراد را به هدف‌هایشان برساند.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل از کتاب‌هایی است قبل و بعد از انتشار در دنیا و حتی در ایران حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. این کتاب در ابتدا در سال 1937 چاپ و سپس وارد بازار شد. اما داستان این کتاب چیست؟
20 سال پیش یکی از اشخاص ثروتمند در صنعت فولاد به نام اندرو کارنگی در امریکا با ناپلئون هیل که در آن زمان یک رزومه نگار عادی و متوسط بوده آشنا می‌شود و به وی مأموریت می‌دهد درباره زندگی افراد موفق و روش‌هایی که به ثروت رسیده‌اند تحقیق کند.
ناپلئون هیل این کار را شروع کرد و پس از 20 سال تحقیق و بررسی نقاط مشترک، یادداشت‌برداری‌های خود را تبدیل به یک کتاب به نام بیندیشد و ثروتمند شوید کرد؛ این کتاب نکات و رازهایی را دارد که توصیه می‌شود بارها آن را بخوانید تا به این موارد پی ببرید.

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی مارک منسون

یکی از کتاب‌هایی که نگرشی متفاوت به زندگی دارد کتاب هنر ظریف بی‌خیالی است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مارک منسون است که در سال 25 سالگی این نویسنده محبوب نوشته شد؛ در آن زمان مارک منسون مشغول به تحصیل در دانشگاه بوستون بود و وبلاگ‌نویسی می‌کرد نتیجه چندین سال وبلاگ‌نویسی منجر به نوشتن این کتاب و ادامه فروش بیش از 4 میلیون نسخه‌ای آن شد.
در این کتاب ابتدا درباره انتظارات غیرواقع‌بینانه افراد و زندگی‌های رؤیایی صبحت می‌شود و در ادامه بیان می‌کند که این انتظارات غیرواقعی می‌تواند شما را کاملاً دیوانه کند به همین دلیل بایدهایی را که باعث آزار می‌شوند را می‌بایست کنار گذاشت و با تمرکز بر واقعیت‌ها نتایج موردنظر را کسب کرد.

کتاب‌های مارک فیشر

کتاب‌های مارک فیشر

اگر به‌تازگی تصمیم به خواندن کتاب‌هایی در زمینه موفقیت کرده‌اید آثار مارک فیشر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نویسنده کتاب‌های خود را به‌صورت داستانی نوشته و نه‌تنها جذابیت دارد بلکه اثر عمیقی روی روان خواننده داشته و افراد پس از مطالعه این کتاب به‌خوبی تأثیرات آن را احساس خواهند کرد.
جا دارد به این نکته اشاره کنیم که کتاب‌های این نویسنده برای تازه‌ها نیست اما باتوجه‌به اینکه بیانی روان دارد و کم‌کم ذهن را درگیر می‌کند می‌تواند گزینه عالی برای انتخاب از این موضوع باشد.
از محبوب‌ترین کتاب‌های فیشر می‌توان به حکایت دولت و فرزانگی، کتاب راه‌ورسم میلیونرها، کتاب معبد میلیونرها، کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد، کتاب حکایت فروشنده و میلیونر، کتاب حکایت عشق و خوشبختی و کتاب وصیت‌نامه میلیونر اشاره کرد.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی

یکی از کتاب‌های پرفروش و پرطرف‌دار در ایران کتاب اثر مرکب دارن هاردی است. محبوبیت این کتاب به‌اندازه‌ای فرا رفت که سمینارهای دارن هاردی نیز توانست به یکی از سمینارهای معروف جهانی تبدیل شود که بلیت آن در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رود.
این کتاب بر اساس سال‌های تجربه نوشته شده است و به افراد نشان می‌دهد چگونه استعدادهای خود را در جهت حداکثر استفاده در فرصت‌های مختلف به کار بگیرند؛ این کتاب یک گنجینه ارزشمند از ایده‌های مختلف است که به زندگی افراد تأثیر ویژه‌ای می‌گذارد.

کتاب جادوی فکر بزرگ دکتر شوارتز

این کتاب با بیش از نیم‌میلیون فروش در ایران توانست در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار بگیرد. این کتاب افراد را به سمت موفقیت حرکت می‌دهد و نویسنده نوشته‌های خود را شفاف و روشن بیان می‌کند. محبوبیت این کتاب به‌اندازه‌ای زیاد است که استاد بزرگ موفقیت کوین ترودو در دوره‌های صوتی خود به آن اشاره کرده و حتی در سمینارهای خود نیز از افراد می‌خواهد این کتاب را مطالعه کنند.

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما اثر ژوزف مورفی

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه شما اثر ژوزف مورفی

در این کتاب درباره ذهن و ضمیر ناخودآگاه صحبت می‌شود. ژوزف موفی نویسنده معروف این کتاب فکر یکی از فعالیت‌های مغزی انسان است که باعث می‌شود افراد بتوانند اطلاعات مختلف از سراسر جهان را تجزیه‌وتحلیل کرده و بهترین تصمیم را بگیرند.
در این کتاب به این مورد اشاره می‌شود که زندگی مسائل زیادی در موفقیت، شکست، امید، ازدواج، مرگ، تحصیل، تفریح و… دارد ولی مسائلی مانند حقارت و ناامیدی از احساسات هیجانی هستند که درون ذهن رخ می‌دهند.
باتوجه‌به این مورد می‌توان فهمید برای شناخته این مسائل باید ابتدا درباره این موضوعات شناخت داشت سپس به حل مسائل و مشکلات پرداخت.

کتاب پول از آنتونی رابینز

کتاب پول از آنتونی رابینز

کتاب یکی از کتاب‌های پرفروش در ایران است که با 7 گام ساده راه رها شدن از دغدغه هالی مالی را به افراد آموزش می‌دهد. باتوجه‌به اینکه آنتونی رابینز یکی از افراد شناخته شده در موضوع موفقیت است، شهرت وی از کتاب‌هایشان بیشتر است به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که توانایی شرکت در سمینارهای وی را دارند از این موضوع غافل نشوند.
در حال حاضر این نویسنده یک منزل بسیار زیبا در ساحل سن دیگو دارد که تنها چندطبقه را فقط به دفتر کار خود اختصاص داده است اما رابینز می‌گوید ارزش‌های وی بالاتر از پول است و برای اهداف دیگری تلاش می‌کند.

کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی اثر باب پراکتور

کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی اثر باب پراکتور

کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی یکی از آثار باب پراکتور یکی از شاگردان ناپلئون هیل است. نویسنده این کتاب زندگی خودش را مدیون کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌داند همچنین ادعا دارد که این کتاب یک عضو جدانشدنی از وی است. این کتاب نکاتی را می‌آموزد که ذهن را بسیار درگیر تامل و تفکر می‌کند.
موضوع جالبی که در این کتاب به آن اشاره می‌شود این است که قبل از ورود هر انسانی به این دنیا برخی چیزها به‌صورت پیش‌فرض را افراد می‌دانند اما جامعه باعث می‌شود این موارد را فراموش کنند؛ این کتاب با کنار هم قراردادن این پازل این موارد را به افراد یادآوری کرده و کمک می‌کند به حقیقت خود و جهان پی برده و بتوانند بهترین تصمیمات را برای زندگی بگیرند.

کتاب علم ثروتمند شدن والاس واتلز

اگر قصد دارید در این زمینه فقط یک کتاب را مطالعه کنید و آن را به‌عنوان یک الگو برای موفقیت مالی قرار دهید کتاب علم ثروتمند شدن از والاس واتلز گزینه بسیار خوبی است. این کتاب از کتاب‌های فلسفی و یا برگرفته شده از مقالات نظری نیست بلکه یک کتاب عالی برای رسیدن به موفقیت مالی برای زنان و مردانی است که در فشارهای مالی زندگی قرار گرفته‌اند.

سخن آخر

کتاب‌های موفقیت در کنار انگیزه و امیدی که به افراد می‌دهند، روش رشد و پیشرفت و رسید به اهداف زندگی مانند اهداف مالی و کاری را نیز آموزش می‌دهند. در این مطلب بهترين كتاب های موفقيت را مورد بررسی قرار دادیم.
درصورتی‌که دوست دارید کتابی در زمینه موفقیت مطالعه کنید که دقیقاً به بررسی یک موضوع پرداخته است می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و استانداردهای موردنظر خود برای یک کتاب را ارائه دهید؛ ما به شما کمک می‌کنیم یک کتاب خوب متناسب با شرایط و علایق خود انتخاب کنید و به جمع عاشقان کتاب بپیوندید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 0 میانگین: 0]
فراکتاب
فراکتاب
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *