
خیلی کتاب عالی هست.جواب سوالات خیلی از مذهبی ها برای مسیر بندگی داخل این کتاب پاسخ داده شده .
عالی عالی عالی خیلی عالی
کتابی پر از توحید👌🏻 پر از خدا❤
فووووووق العاده است نگاهمون رو کااامل تغییر میده و باعث میشه بسیار تفکر و دقت کنیم در بحث هدف خلقت مارو در مسیر دقیق بندگی هدایت میکنه حتما حتما استفاده کنید ، این کتاب هر کتابی نیست
عالی عالی بی نظیر کسی که خدا رو قبول داره یا می خواد بشناسه حتما بخونه
👌فکر رو خوب راه میندازه بعد از خوندنش توجه و فکر نسبت به جایگاه خدا در زندگی خیلی پر رنگ تر از قبل میشه در طول کتاب، استناد به آیات و روایات برای مباحث، زیاد انجام شده که نمیگذاره ساده از کنار مطالب عبور کنیم. با اینکه محتوا عمیق هست ولی بیانش ساده و روان هست ❤️ خدا خیرتون بده
کتابی بسیار تامل برانگیز🖤 واقعا از خواندن این کتاب به فکر فرو رفتم👌
کتابی دقیق و عمیق ، واقعا از خواندش لذت بردم و حسابی نگاه آدم رو به زندگی عوض میکند