نظر شما چیست؟

کتاب اژدودو و دو داستان دیگر، سه داستان جذاب با قلم خانم کلرژوبرت که در هر قصه آن حیوانات با شما سخن می‌گویند تا به کودکان از مفاهیم مهم اجتماعی و اخلاقی مثل رازداری، تحمل دیگران، خوش رویی، نه گفتن و... را بیاموزد. این کتاب مناسب رده سنی شش تا نه ساله است.

برشی از متن کتاب اژدودو

 زازی، زرافه کوچولو، به همه جای بیشه سرک می‌کشید. با کمک گردن درازش خیلی چیز ها را می‌دید و می‌شنید. بعد این‌ها را بلند بلند برای همه می‌گفت و می‌خندید. بچه‌های دیگر از دست زازی حسابی کلافه بودند. یک روز زازی بالای درخت افافیا سنجاب کووچولو را دید. سنجاب کوچولو پشت برگ‌ها قایم شده بود و شستش را می‌مکید. زازی گفت: « هه‌هه! الان می‌روم این را به همه می‌گویم تا کمی بخندیم!

کلر ژوبرت

کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی در سال ۱۹۶۱ میلادی (۱۳۴۰ شمسی) در پاریس و در یک خانواده مسیحی متولد شد. مادرش پزشک و پدرش نقاش و کنده‌کار بودند. او کودکی‌اش را در پاریس گذراند و در ۱٩ سالگی به دین اسلام گروید و مسلمان شد. کلر ژوبرت قبل از مسلمان شدن می‌گوید که وقتی نوجوان شدم، سوالات متعددی درباره این دین برای من پیش آمد و بعضی مسائل غیر قابل‌قبول شد، به خصوص اصل تثلیث. متوجه شدم که دین مسیحیت در طول تاریخ بسیار تغییر کرده و تحریف شده است.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب اژدودو کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب اژدودو

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف تهیه کنید.

صفحات کتاب :
32
شابک :
9789644764479
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه اژدودو و دو داستان دیگر