امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
100,000
50%
ت 50,000
خرید چاپی
210,000
10%
ت 189,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تو زودتر بکش جلد سوم

کتاب تو زودتر بکش جلد سوم، سومین جلد از مجموعه کتابی با این نام است که روایت نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد است. تو زودتر بکش، روایتی اسرائیلی از روند تشکیل موساد (سازمان اطلاعاتی اسرائیل) است که تمرکز آن بیشتر روی ترورهای صورت گرفته (یا به قول نویسنده، قتل های هدفمند) است.
از مهمترین ویژگی های این اثر، برگرفتن آن از مصاحبه اختصاصی نویسنده با کارکنان این سازمان (از پایین رده تا بالاترین سطوح) است که بدون واسطه و بی پرده بیان شده است.

کتاب تو زودتر بکش جلد سوم

از دیگر نکات جالب این کتاب این است که نویسنده و تمامی راویان این کتاب، به حقانیت و لزوم وجود اسرائیل تاکید و باور داشته و به این ترورها اذعان دارند اما در کنار تمام این مسائل، معتقدند که این روال به نفع اسرائیل نیست.
به باور برخی مخاطبان این اثر، شاید قصد نویسنده، بیان این قتل ها برای اصلاح سیستم بوده است اما این اثر در عمل، جنایات فجیع این رژیم را در طول تاریخ و به صورت ناخواسته، فاش کرده است.

نویسنده کتاب تو زودتر بکش، رونین برگمن، نویسنده معروف اسرائیلی است که کار ترجمه این اثر به زبان فارسی، برعهده وحید خضاب بوده و نشر شهید کاظمی نیز آن را منتشر کرده است.

 

بخشی از متن کتاب تو زودتر بکش جلد سوم

جسد ذغال شده عباس موسوی از مرسدس سوخته بیرون آورده شد۔ به خاطر شرایط جسد، رعایت آیین های مرسوم حزب الله و برگزاری تشییع جنازه با تابوت روباز ممکن نبود.
به جای آن، بقایای پیکر را تمیز کردند و طبق آداب شرعی غسل داده، داخل کفن پیچیدند و آن را داخل تابوت باشکوهی قرار دادند که از چوب به دقت و ظرافت تراشیده شده و صیقل خورده درست شده و سپس با رنگ آبی-خاکستری رنگ شده بود و روی آن هم قطعات و اتصالات نقره ای نصب کرده بودند.

همچنین در بخشی دیگر:

علاوه بر این، مراسم باید به تاخیر می افتاد تا مسئولین رده بالای ایرانی بتوانند در مراسم شرکت کنند۔ حزب اله توسط ایران تأسیس شده بود و رهبران حزبالله در رفتارهای روزمره شان تحت تاثیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند" و از مرجعیت مذهبی رژیم آیت الله ها در تهران پیروی می کردند.

 

دانلود و خرید کتاب تو زودتر بکش جلد سوم (چاپی)

تو زودتر بکش جلد سوم (نسخه چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی تو زودتر بکش فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی تهیه کنید.

شابک :
9786222851231

کتاب های مشابه تو زودتر بکش جلد سوم