امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
20,000
15%
ت 17,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

داستان های این مجموعه‌ی 8 جلدی تخیلی اند و سعی دارند یکی از مفاهیم قرآنی را برای بجه ها به تصویر بکشند و ماموس‌تر کنن. در داستان این کتاب شلوپی، بچه های برکه نقشه می کشند تا بچه اسب آبی این قدر اذیتشان نکند. آن وقت ...

معرفی کتاب شلوپی

کتاب شلوپی، یکی از کتاب‌های مجموعه مصور ۸ جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی نوشته کلر ژوبرت است که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

متن کتاب شلوپی

هوپی فحش‌ها را حفظ کرد و جلوی بچه‌ها تمرین کرد:« نیلوفر گندیده! بلوط کپک زده! لولوی اخمالو! غول نق نقو! هیولای زرزرو!»بچه‌ها گفتند:« آفرین هوپی! خیلی خوب یاد گرفتی!»آن وقت پشت بوته‌ها قایم شدند و به هوپی گفتند:« برو جلو! برو»هوپی با چند پرش، هوپ هوپ، به اسب آبی نزدیک شد. کمی مِن و مِن کرد و یک دفعه گفت:«سلام»بچه اسب آبی دهانش را باز کرد تا مثل همیشه فحش بدهد. هوپی زود پرسید:«خوبی؟»

کلر ژوبرت

کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی در سال ۱۹۶۱ میلادی (۱۳۴۰ شمسی) در پاریس و در یک خانواده مسیحی متولد شد. مادرش پزشک و پدرش نقاش و کنده‌کار بودند. او کودکی‌اش را در پاریس گذراند و در ۱٩ سالگی به دین اسلام گروید و مسلمان شد. کلر ژوبرت قبل از مسلمان شدن می‌گوید که وقتی نوجوان شدم، سوالات متعددی درباره این دین برای من پیش آمد و بعضی مسائل غیر قابل‌قبول شد، به خصوص اصل تثلیث. متوجه شدم که دین مسیحیت در طول تاریخ بسیار تغییر کرده و تحریف شده است.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب شلوپی کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود کتاب شلوپی

در فراکتاب علاوه بر خرید کتاب شلوپی نسخه چاپی، دانلود نسخه الکترونیک نیز در دسترس شماست.

صفحات کتاب :
16
دیویی :
دا590ژ59ش 1395
شابک :
9789640223819
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه شلوپی