امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خرید چاپی
40,000
10%
ت 36,000
نظر شما چیست؟

داستان کتاب که این طور، یک داستان تخیلی است با مفهوم قرآنی با نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت که انتشارات به نشر آن را منتشر کرده است. این کتاب برگزیده شانزدهمین جشنواره کتاب رشد می باشد.

معرفی کتاب که این طور

کلر ژوبرت در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارای مهارت خاصی است، او تلخی‌ها و شیرینی های زندگی را به صورت زبانی ساده و روان برای کودکان بیان می کند. 
در هر کدام از داستان ها، ژوبرت تلاش کرده است یک مفهوم قرآنی را به کودکان آموزش دهد و به طور ملموس آن را به تصویر بکشد. در پایان هر داستان، کودک آماده پذیریش نکته آن می شود و در نهایت با آیه قرآنی مرتبط با داستان آشنا می شود و آن را فرا می گیرد.

خلاصه کتاب که این طور

کلر ژوبرت داستان های تخیلی کتاب مسابقه کوفته پزی و هشت داستان دیگر را با استفاده از مفاهیم قرآنی نوشته است. عنوان های دیگر کتاب های این مجموعه تازه چه خبر، ماجرای سیب قرمز، کیک امانتی، کوفته پزی، شلوپی، که این طور، راز پاپاپا و آش آشتی کنان می باشد. همان طور که می بینید کتاب که این طور یکی از کتاب های این مجموعه است. 
کتاب که این طور در قالب داستانی جذاب مضامین آموزشی را در خود جای داده است می تواند برای خوانندگان که از قشر کودک و نوجوان هستند، آموزنده نیز باشد. 
داستان کتاب که این طور، داستان کرم خاکی است که نمی داند به چه دردی می خورد و به این خاطر از باغچه بیرونش می کنند...

برشی از متن کتاب

چند لحظه سکوت شد. گل سرخ پرسید: «تمام شد؟ کسی نمانده؟»
کرم خاکی از توی خاک بیرون آمد و گفت: «چرا، من هم هستم. ولی نمی دانم چه بگویم. حتما به دردی می خورم، ولی کدامش را نمی دانم.»
گل سرخ عصبانی شد و فریاد کشید: «من توی باغچه ام مفت خور نمی خواهم. پس باید از این جا بروی! همین حالا!»
کرم خاکی شانه بالا انداخت و سرش را بالا گرفت و یواش یواش دور شد. حلزون با شاخک هایش از او خداحافظی کرد. بقیه این قدر برایش دست تکان دادند تا کرم خاکی دیگر دیده نشد.
روزهای بعد، هیچ کدام از موجودات باغچه به گل سرخ نزدیک نشدند. گل سرخ هم به روی خودش نیاورد. اما یک روز صبح، گلبرگ هایش را با ناله باز کرد. آخ و اوخ کرد و گفت: «حالم اصلا خوب نیست. ریشه هایم دارند خفه می شوند.»
پروانه آمد و گفت: «آهان! یادت هست کرم خاکی چه ِ قدر خاک دورت را سوراخ سوراخ می کرد؟»
گل سرخ آرام سر تکان داد. پروانه ادامه داد: «این طوری هوا به ریشه هایت می رسید. اما حالا...»

داستان تخیلی نوجوانان

کتاب های کلر ژوبرت برای آن دسته از افرادی که تازه پا به دوران نوجوانی نهاده اند می تواند جذاب و مفید و آموزنده باشد.

داستان تخیلی کودکانه در مورد کتاب

داستان‌های مجموعه هشت جلدی مسابقه کوفته پزی تخیلی اند و سعی دارند یکی از مفاهیم قرآنی را برای بچه‌ ها به تصویر بکشند و ملموس تر کنند.

متنی که در آن تخیل به کار رفته باشد

متنی که در آن تخیل به کار رفته باشد، بسته به نوع و قالبی که به آن تخیل پرداخته، نام های متفاوتی همچون رمان، داستان و ... به خود می گیرد.

یک داستان تخیلی زیبا و بلند

داستان های تخیلی و زیبای فراوانی تا کنون نوشته است که برای دسته ی کودک و نوجوان  می توان به مجموعه تخیلی کلر ژوبرت اشاره کرد.

قصه های علمی برای کودکان 

در خلال داستان های تخیلی کیر ژوبرت به مباحث علمی به طور خلاقانه نیز بعضا پرداخته شده است. برای مثال در کتاب که این طور به علت خلقت کرم خاکی و ضرورت وجود کرم خاکی برای گیاهان پرداخته است که موضوعی علمی می باشد.

داستان هیجانی برای کودکان 

این مجموعه هشت جلدی تخیلی، هیجان را نیز مهمان داستان های خود نیز کرده اند و کودک ا خواندن آن ها ناخودآگاه هیجان را نیز تجربه خواهد کرد.

خرید کتاب که این طور

نسخه چاپی کتاب که این طور را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب که این طور کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود کتاب که این طور

نسخه الکترونیکی کتاب که این طور را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب خریداری و دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود کتاب که این طور

مشخصات کتاب که این طور در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: کلر ژوبرت
تعداد صفحه: 16
موضوع: داستان ایرانی، کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی
شابک :
978-964-02-2374-1
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
16
دیویی :
‫‮دا‬‭130‫‬‭ژ59ک1396
کتابشناسی ملی :
4397048

کتاب های مشابه که این طور