امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
148,000
10%
ت 133,200
نظر شما چیست؟

مجموعه کتاب حسینیه‌ی واژه ها چهار جلدی اثری از حجت الاسلام محسن عباس ولدی می‌باشد که سادگی و زیبایی بیان آن برای جوانان روایت تازه‌ای از شخصیت‌های والا‌مقام کربلا به روایت می‌کند.

معرفی مجموعه کتاب حسینیه واژه ها

مجموعه کتاب حسینیه ی واژه ها با نثر لطیف و ادبی به بیان نکات کاربردی نهفته در روضه های عاشورایی پرداخته است. مجموعه کتاب حسینیه واژه ها در چهارجلد توسط نشر آیین فطرت به قلم حجت الاسلام عباسی ولدی به چاپ رسیده است. اگرچه شهرت حجت الاسلام عباسی ولدی بیش تر با تالیف کتاب های پرفروش روان شناختی و حوزه ی تربیت و خانواده همراه است ، اما نمی توان آثار ادبی غنی و دلنشین ایشان را نادیده گرفت.

خلاصه کتاب حسینیه واژه ها

کتاب حسینیه واژه ها جلد اول در میان روضه هایت زندگی کردن خوش است.
کتاب حسینیه واژه ها جلد دوم بگو چگونه دل از حسین کندی
کتاب حسینیه واژه ها جلد سوم علی، اصغر نبود
کتاب حسینیه واژه ها جلد چهارم رد نگاهت راه آسمان
جلد اول روضه هایی را از شهدای کربلا با بیانی ساده و روان و متفاوت بیان کرده است.
این کتاب می خواهد بگوید می شود روضه خواند و گریست؛ اما رسم زیستن را هم یاد گرفت. آمیختگی سبک زندگی با روضه، ویژگی برجسته این کتاب است.
این کتاب مجموعه ای از متن های ادبی است که میان موضوعات مختلف و کاربردی در حوزه خانواده و تربیت فرزند با روضه های کربلایی اتصال برقرار می کند.
این کتاب می تواند در ایده پردازی به شاعران آیینی و ستایشگران اهل بیت (ع) راهگشا باشد و هیئت را بدون اینکه از مسیر خود خارج کند، به فضایی برای تقویت بنیان خانواده و بالا بردن انگیزه مخاطبان در جهت عمل کردن به آموزه های تربیتی و اخلاقی خانواده تبدیل کند.
حسینیه واژه ها جلد دوم بگو چگونه دل از حسین کندی
بی‌شک یکی از ارکان حادثۀ کربلا، به‌ویژه پس از شهادت امام حسین (ع) حضرت زینب (س) است. دربارۀ نقش بی‌بدیل ایشان حرف‌های گوناگونی بیان شده است. هدف این کتاب علاوه بر آشنایی با نقش حضرت زینب (س)در حادثۀ کربلا، آگاهی از زوایای پنهان جریان کربلا در مقاطع مختلف آن، از جمله کوفه و شام است. کتاب در قالب گفتگویی میان نویسنده و حضرت زینب (س) شکل گرفته است.
«علی، اصغر نبود» کتاب سوم از این مجموعه است که گفتگویی میان حضرت رباب(س) و حضرت علی اصغر(ع) است. هدف این کتاب کم‌حجم، معرّفی حماسه کربلا برای کسانی است که آشنایی چندانی با این حماسه ندارند. فلسفه قیام کربلا در این کتاب، با درون‌مایه‌ای احساسی به تصویر کشیده شده است؛ البته به گونه‌ای که نه فلسفه قیام کم‌رنگ شود و نه احساس بر فلسفه قیام غلبه کند.
«رد نگاهت راه آسمان» نیز مجموعه دل‌نوشته‌های کربلایی با هدف باز کردن پنجره‌های جدید رو به حماسه کربلاست که نویسنده در آن‌ها تلاش کرده مخاطب را به نگاهی عمیق‌تر به حادثه کربلا برساند.

دانلود کتاب حسینیه واژه ها

در فراکتاب نسخه الکترونیک این مجموعته کتاب تاکنون عرضه نشده است. همچنین دانلود pdf حسینیه واژه ها باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

خرید مجموعه کتاب حسینیه واژه ها

در فراکتاب این مجموعه چهار جلدی را با تخفیف ویژه دریافت کنید.

خرید حسینیه واژه ها

مشخصات مجموعه کتاب حسینیه واژه ها در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: حجت الاسلام محسن عباسی ولدی
تعداد صفحه: 389
موضوع: روایتی تازه از شخصیت‌های کربلا
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
138
کنگره :
BP۴۱/۴‬
دیویی :
۲۹۷/۹۵۳‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حسینیه واژه ها دوره چهار جلدی